smyk
Seznam oblíbených modelů je prázdný – stiskněte pro přidání do oblíbených
smyk
Komentáře uživatele smyk
GROB G 103C TWIN III 1.5.2019 16:45
Při revidování mých modelu zde na RC album musím doplnit, že Grob je již v modelářském nebi. Loni při akrobacii se dostál po nedokonalém souvratu asi tak v 80m do spirály, ze které se již nebylo návratu. Totální destrukce o ranvej.
Rytmus Energy 1.5.2019 15:59
Model má skvělé letové vlastnosti, přesně to co očekáváte od rychlého modelu. Skvěle reaguje na řízení. Zvládl by výkonnější motor , ale i tak je to značně rychlé. Je to hotliner se vším všudy.
PILATUS PC6 5.3.2019 06:58
Moc hezké a pěkně zpracované. Ten podvozek bude zřejmě opravdu nutno nějak zpevnit, nebo zhotovit nový. Přeju mnoho hezkých letů a přistání.
Discus CS 28.8.2018 13:18
Z jaké stavebnice je Discus? Moc se mi tvoje modely líbí.Je to moje krevní skupina.
Elipsoid Pro Evolution 9.3.2018 10:57
Napasovat větší baterie by znamenalo překopat přepážky a k vyvážení modelu by se musela použít opravdu těžká baterie. Nutnost elipsoida dovážit ve špici je realita. Mám doma dva. Samozřejmě použité šrouby na dovážení nejsou to nejlepší co bylo použito.
Jinak řízení elipsoida je po správném vyvážení a nastavení naprosto v pohodě a pro běžné létání v termice nebo jen v přímém letu je model naprosto nezáludný.

Pro dobré seřízení jsem u jednoho z dvou mých elipsoidů musel upravit úhel uložení výškovy.
MF-01 26.7.2017 22:14
Opravdu nádherný model i jeho skutečná předloha.
Sbach 342 31.5.2017 17:57
Zálet proveden, ale následně byl vyměněn setový motor a vrtule. Další lety s novým jiným motorem 65A 4-6S C4260 a jinou 13 X 7(dvoulistou ) vrtulí byli nadějnější,ale ještě hledám optimální vrtuli. Mimo jiné, hrozně citlivý na výškovku. Žádné expo nepomáhá.Při přidání plynu se model kloní k zemi při vodorovném letu. Potřeba nějak doladit seřízení, ale jak?
Minimoa 31.5.2017 17:33
Tak model má za sebou lety na svahu i na letišti a to k plné spokojenosti. Není to žádný lamač termiky ani extra borec na svahu, ale je to zkrátka historický model. A tím je vlastně zajímavý.
Minimoa 26.4.2017 12:51
Přidané fotky jsou z lítání na menším svahu u chalupy.
Alte Dessauer 26.4.2017 12:32
Opět překrásný model větroně velkých rozměrů. Navíc precizní práce.
VP-1 Jánošík 26.4.2017 12:27
Mám slabost pro velké modely a větroně zvláště . Jedním slovem. PARÁDA,
Ahoj Jindro, přeju ti s Pilatusem mnoho radosti a hezkých zážitků. Přesto doporučím jednu věc. Zpevni nějakým způsobem uchycení podvozku na spodní části trupu. Já jsem to provedl tak , že namísto umělohmotných držáků jsem udělal duralové pásky, kterými jsem přichytil podvozek. Navíc jsem udělal na podvozku z překližky takové ozazení do kterého se kulatina podvozku vloží a tím se zpevní. Přes toto jsou přišroubovány ty duralové pásky a jsou do té překližky která je zalepená na spodek trupu zašroubovány.
Křídlo jsem řešil dělené , je nasouvací na překližkovou spojku , která je do mírného véčka.Když křídlo sundavám z trupu stejně ho nechávám vcelku. Ale tak to bylo ve stavebnici. Máš pravdu vzpěry jsou připravené, ale zatím jsem je neosadil. Dojde na to. K tomu Pilatusu patří i když jsou v tomto případě funkčně k ničemu. Motor mám Turnigy NTM 3548 - 900 /815W.
Zajímavé, že na 3S baterii to nemělo žádný tah i když je deklarován výkon 570W.
Protože jsem neměl žádnou vhodnou (váhově a velikostně ) tak jsem použil 5S a omezil jsem rozsah plynu. Vrtuli používám tuším 14 x 7,ale nemám model u sebe tak přesně nevím. Jak dlouho to vydrží dejme tomu na 70% výkonu ve vzduchu nevím. Nezkoušel jsem. Ale pohodově to létá i na 50%. A s tím už lze vydržet ve vzduchu hodně dlouho. Ale neměřil jsem. Většinou létám tak maximálně 10 min a to mi bohatě stačí.
ASW 28 - 2600 mm 8.3.2017 22:28
Bohužel má to již za sebou. Minulý rok jsem se s ním dostal do poměrně velké výšky a termiky při silném protivětru a nedokázal jsem ho k sobě přitáhnout. Nakonec jsem nerozpoznal zda letím od sebe nebo k sobě a to byla konečná. Po celodenním hledání jsem ho našel zapíchnutého v zábradlí balkonu rodinného domku v jedné z obytných městských částí. Destrukce značná, oprava nesnadná.
Přednost dostaly jiné modely.
Elipsoid 8.3.2017 22:12
Pro zpomalení rychlosti, nebo spíše pro omezení klouzavosti použita funkce křidélek s vyklopením nahoru, ovšem je nutno si nechat rezervu na ovládání křidélek pro směr.
Přistát lze takto na menším prostoru ,ale dobrý rozpočet pro přistání je stále nutný.
Vampire 12.12.2016 13:42
Viděl jsem to v letu a je to opravdu pěkné.-
FOX MDM1 15.11.2016 20:12
Doplním, Fox létal pěkně. Bohužel při jednom letu zřejmě odešel ESC regulátor s beckem a model ze 100m šel téměř kolmo do země. Takže totálka. Ponaučení.Pro modely takové a podobné hodnoty a kvality,pouze se samostatným napájením Tx a serv.
Minimoa 15.11.2016 14:49
Model po dovážení a vytrimování zalétnutý. Let klidný a vzhledem k tvaru modelu, hlavně pak křídel, zajímavý.Přesto, že vypadá, že by mohl létat hodně pomalu, tak potřebuje svoji rychlost.
FOX / EPP 2300 15.7.2015 21:24
Díky, doplním o fotky křídel spodní části , kde je carbonová černá folie po clém křídle. Jinak klouzavost parádní, značná, nemyslím, že by to folie ovlivnila. A termika taky velmi dobře. Ale popravdě znovu po XXXXXX letech začínám , tak nemůžu srovnávat s modely, které by mohly být měřítkem.
Alba pro vaše modely
Navštivte také největší modelářské fórum RCMANIA.cz
© 2019 RCAlbum.cz - všechna práva vyhrazena
Jak přidat můj model | O serveru | Podmínky | Kontakt | Ikonka | Nápověda
Zpět na začátek