Album RC modelu
Seznam oblíbených modelů je prázdný – stiskněte pro přidání do oblíbených

Ročník:1975

Modelář od:1986

Bydliště:Žilina okr.KLADNO

Letiště:AIR MOJO u Lánské obory

Začinal jsem lítat na základní škole v kroužku KŽ u Radka ČÍŽKA a pravidelně se účastnil soutěži v kategorii H a A3 až do roku 1990 a poté si dal pauzu jako každý puberták a znovu se k tomu vrátil v roce 1995 kdy s Modelou FM27 přeladěnou u Zdenka Hnízdila se pustil do větronů a menších RC modelů kolem rozpětí cca 1000mm a starými spalováky od O.S.MAXE a to mě drželo cca 2.roky a pak opět nastála dlouhá prodleva,páč jako řidič kamionu brázdil celou evropu a na nic jiného čas už nezbíval ! Ale jak,už tomu tak osud přeje opět se k eroplánům vrátil v roce 2012 a ze soupravou GRAUPNER MC-16 r.v.1997 co zdědil po tátovi mě to znovu čaplo,že si loni 2013 zakoupil u Zdenka Hnízdila GRAUPNER MX-16 a začínám mit pocit,že už mi to nikdy nepustí !!!

Ukázat přátelům na Facebooku
Vložit model do oblíbených

Jibe2 F5D

Parametry

Výrobce: MG Grossrinderfeld
Jak postaveno: Ze stavebnice
Kategorie: Hotliner
Materiál: Celokompozit
Rozpětí: 1370 mm
Délka: 776 mm
Váha: 1030 g
Plocha křídla: 15 dm2
Vrtule: Graupner Cam speed-prop 4.7x4.7
Motor: Mega 16/25 2470KV F5D Green
Elektronika: ESC Castle lite 100A , RX-Gr16 Graupner
Serva: 2x KST X08 Plus 1x BlueBird BMS-A10V
Baterie: Gens tattu 5S 1800mAh/75C

Hodnocení

10
z 10 | 3 hlasy – kdo hodnotil
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce

Popis

Plnohodnotný F5D pyloňák s parádním letovým projevem a s Megamotorem co točí 40.000 ot./min. Těžiště nastaveno na 46mm a přijímač napájen 2S Li-polkou 300mAh.
Motorový čas max.80s a výkon s Graupnerkou 4.7x4.7 850W a křidélka nastavena na mix s brzdou,výchylky při 300km/h. křidélka 3.5mm VOP 2mm

Testoval několik vrtulek APC 4.75X4.5 cca 900W 38.500 ot./min.
APC 4.7x4.2 cca 800W 38.000 ot./min.
APC 4.1x4.1 cca 650W 42.000 ot./min.
speed-prop 4.7x4.7 cca 850W 40.000 ot./min.

Komentáře

Ahoj... No právě: samo.že v první fázy tam bylo zalepené bez přístupu !!! Moje blbost,že jsem si nepohlídal dostatečné výchylky na VOP,takže nezbylo nic jinného,než tam vyříznout na "hulváta" díru z boku viz.foto 2. a přelepit to carbonem,kvůli pevnosti trupu! Jinak servo je jak říkáš na výšku a pákou dolů a rámeček je vyřízlí z 3mm plexi a pokarbovaný! Jinak jsem ho dal zbytečně hodně daleko do trupu,protože počítal,že před servo příjde přijímač,vypínač,Castle BEC a 2S 300mAh Li-polka,ale bylo to moc težké na ocas a musel nejdříve dovažovat neuvěřitelných 80g !!! Ale pak to vyřešíl,že BEC+vypínač vyhodil,protože serva jsou HV a Li-polka se přesunula k náběžce a já mohl vyhodit 80g z čumáku a byl jsem na letovce za 1030g :-))))
18.4.2021 11:21 smyk
Ještě k tomu servu. Předpokládám , že je hodně za odnimatelnou částí (křídlo)
Jak je k tomu přístup (instalace serva ,možnost seřízení , nebo výměna)?
18.4.2021 11:18 smyk
Zdravím, moc pěkný pyloňák.
Zajímalo by mne jak máš upevněné to servo výškovky
v trupu. Vidím rámeček z carbonu , předpokládám že je to v trupu na výšku, tak jak je nafoceno z táhlem. Jak je ten rámeček v trupu upevněn upevněn?
Alba pro vaše modely
Navštivte také největší modelářské fórum RCMANIA.cz
© 2024 RCAlbum.cz - všechna práva vyhrazena
Jak přidat můj model | O serveru | Podmínky | Kontakt | Ikonka | Nápověda
Zpět na začátek