Album RC modelu
Seznam oblíbených modelů je prázdný – stiskněte pro přidání do oblíbených

Ročník:1959

Modelář od:1967

Bydliště:Bohumileč

Letiště:Rokytno

Web:http://vekamodel.cz/

Ukázat přátelům na Facebooku
Vložit model do oblíbených

Mustang P51 Voodoo.

You need Flash player 8+ and JavaScript enabled to view this video.
sKeE8ZgL8-Q

Parametry

Výrobce: VEKAmodel
Kategorie: Polomaketa
Materiál: Celokompozit
Rozpětí: 870 mm
Délka: 847 mm
Váha: 1150 g
Plocha křídla: 16 dm2
Vrtule: Aeronaut CAM carbon 9,5//5
Motor: Axi 2814/12, reg. Jeti Master 40B
Elektronika: Tx Futaba TC 9 +TF Duplex, Rx Duplex R4
Serva: HS 82MG
Baterie: LiiPol 3S1P Xpower GT S 2600mAH/35C

Hodnocení

8.13
z 10 | 16 hlasů – kdo hodnotil
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce

Popis

Trochu jsem si hrál s barvou (stříkáno polyuretanem,, broušeno , 2K lak , broušeno pod vodou do matova , leštěno brusnou pastou ) a přistřihl jsem mu asi o 10cm křídla. Lítá celkem rychle:

http://www.youtube.com/user/peterKapuscinsky#p/a/u/2/a3UKhEfxGK4
http://www.youtube.com/user/peterKapuscinsky#p/u/3/KQtsxKd2I1g

- pracuji na zrychlení (pohonná jednotka + profil).

Pro představu , jak rychle ,ale i pomalu poletuje vzduchem jeho větší brácha (Thunder Mustang ) přidávam nějké to video.:

http://www.youtube.com/user/vrzalp
http://www.youtube.com/watch?v=sKeE8ZgL8-Q
http://www.youtube.com/watch?v=ZGJrxY6vqBA&feature=related

Neco jsem zkusil udělat i sám http://www.youtube.com/watch?v=vMs5q8aAuAA

PS.časem přidám i video ze záletu a stavby Voodoo ,až se to naučím trochu lépe stříhat a zpracovávat)

8.12.2009.
Přidávám odkaz na fotky skutečného letadla, jako doklad , že takhle papouškově zbarvené Mustangy opavdu existují:

http://www.mustangsmustangs.com/p-51/survivors/pages/44-73415.shtml

Pozn: je možné ,že odstíny barev na modelu jsou trochu vedle . Poladím na dalších kusech ,pokusím se zjistit přesné RAL odstíny a dám namíchat barvy. Teď je to stříklé ze zbytků barev , co byly doma.

veka1

Komentáře

Jednoznačně prohlašuju, že v mých očích není na trhu krásnější Mustang než ten žlutomodrej ve výše uvedeném videu. BOMBA!!!
10.12.2009 18:22 Hoki
TO Martin123: tady si to najdeš http://www.vekamodel.cz/
9.12.2009 20:52 Martin123
a za jakou to nabizite cenu? na poličku by se to hodilo možna bych taky mohl apsat ježiškovi
9.12.2009 15:43 Hoki
TO Veka: Já Peťo myslel příští Vánoce :o)
8.12.2009 23:02 veka1
pro Vigo (08.12.2009 - 20:13)
Krása dávám za 5. Jednou si ho stejně koupím :)

jo jo, Vánoce se blíží ,celem rychle.... dík za pochvalu.

Ps. ještě něco skladem mám.
8.12.2009 20:13 Vigo
Krása dávám za 5. Jednou si ho stejně koupím :)
8.12.2009 19:23 Hoki
Tak to máš Peťo dalšího hezouna do hangáru. Kam Ty chodíš na ty barevný variace? Až se naučím lítat, tak si napíšu Ježíškovi. Zatím bych to bral obráceně, 1100mm rozpětí a 850g váhy.
8.12.2009 15:03 Martin123
ja si myslim že barva je pěkna musi to jit ve vzduchu vidět
8.12.2009 11:55 veka1
pro Dareba (08.12.2009 - 06:47) pěkné ale nechápu proč tam máš sklopku. Vždyt to není větroň pro lety bez pohonu

To letadlo není pomalý papírák. Použitý profil (HN 278) vyžaduje lítání na vyšších rychlostech (90- 130km/h) aby se využili jeho kvality.
Přes malou plochu ,model slušně klouže a na cca 3,5min motorového letu naltám s takhle malou a těžkou stíhačkou ca 15-20min kluzu. Toto by nebylo možné při použití pevné vrtule , která model brzdí, tím se profil dostáva do oblasti nevýhodného obtékání a model se sype na zem. Pak bych byl odkázaný pouze na kapacitu baterek, což je celkem cca 6-8min letu.
Přistání toho modelu je bezproblémové pouze na na vyšších rychlostech . Sedám bez podvozku na břicho .
Sklopená vrtule je méně zranitelná (za 6roků jsem zničil 2,při havárkách) a současně využívám vedlejšího efektu , že mi nebrzdí model .Můžu přistát bez strachu ,že mi přetažený a spomalený model v 0.5metrové výšce spadne po křídle.

ps.zkoukni na výše uvedených videách fáze letu bez motoru a přístání, nebo se koukni sem


pak ti možná použití sklopky nebude vrtat hlavou
veka1
8.12.2009 11:35 veka1
Pro MLK: ....co je to na tom Mustangovi za kužel
Plastový, průměr 57mm. Listy jsou na trámci 49mm (zakázková výroba v Pohodalet). Kužel (barevně upravený ) i trámec s kleštinou pr.4, nebo 5mm jsou součástí stavebnice.
Pozn. na zkoušku jsem vyrobiil a na jednom letadle používám zadní díl kužele z duralu , Používám ho již 5roků . Lépe sedí, ale zbytečně zvyšuje cenu stavebnice.
veka1
8.12.2009 10:27 were
Krasavec, ostatne jako vsechny Vase modely!
8.12.2009 09:54 MLK
- - -
8.12.2009 09:32 alespilot
jednoznačně se přidávám na stranu sklopky. Všechny své éra včetně Cessen a Piperů mám se sklopkou. Jedinná vyjímka je Nieport 17 s předkem jak "květináč".
Sklopka je fajn i při ukládání éra,nebo strkání do kufru auta. Jinak pěkný éro !
8.12.2009 09:22 MLK
Já tu sklopku naopak chápu, zvlášť potom, co jsem podobnym motorem omotoroval Spitfire od Parkzone. S vrtulema APC E to lita super, ale už jsem jich několik při přistávání zlomil ( ) - asi jsou nějaký křehký nebo co. Taky je to o něco těžší než dřív ( koukám, že tenhle Mustang taky váží docela dost na svou velikost ) a jak to rychle lítá, tak se tím i rychleji přistává a stačí i trs trávy a vrtule se o to zbrzdí a křup.. je po ní. Takže o sklopce jsem už taky uvažoval.
Spíš bych se zeptal, co je to na tom Mustangovi za kužel - co jsem tak koukal, kužely se sklopkou jsem viděl běžně max. průměr 40mm a mě by se hodil min. 50-55mm
8.12.2009 06:57 nardo
lietadlo sa mi paci, farba uz menej :(

@Dareba - sklopna aby mohol bezpecne pristavat. na druhej fotke si vsimni, ze nema podvozok, takze v takom pripade opodstatnene. :)
8.12.2009 06:56 Dave
Co třeba aby se vrtule nezlomila při přistání?gumičkovej unašeč by tam nešel protože tak potřebuješ dát kužel.navíc za letu je to vcelku jedno když lítáš motorově ne? x) jinak éro parádní,5
8.12.2009 06:47 Dareba
pěkné ale nechápu proč tam máš sklopku. Vždyt to není větroň pro lety bez pohonu
Alba pro vaše modely
Navštivte také největší modelářské fórum RCMANIA.cz
© 2019 RCAlbum.cz - všechna práva vyhrazena
Jak přidat můj model | O serveru | Podmínky | Kontakt | Ikonka | Nápověda
Zpět na začátek