Album RC modelu
Seznam oblíbených modelů je prázdný – stiskněte pro přidání do oblíbených

Ročník:1974

Modelář od:1988

Bydliště:Vysoké Mýto

Letiště:Dvořisko

Web:www.rcteam.cz

Ukázat přátelům na Facebooku
Vložit model do oblíbených

Deflorator

Parametry

Výrobce: Plán od P.Bosáka
Kategorie: Cvičný model
Materiál: Balza + potah
Pohon: Dmychadlo
Rozpětí: 1400 mm
Délka: 1390 mm
Váha: 2600 g
Vrtule: Dynafan
Motor: MVVS 6,5ccm

Hodnocení

7
z 10 | 4 hlasy – kdo hodnotil
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce

Popis

Postavil jsem ho na zkoušky dmychadla a palivovýho systému.Díky nízký hmotnosti pěkně klouzal i se zastaveným motorem.Když už nebylo co zkoušet,tak jsem ho prodal.

Komentáře

Tak to je kouzelný, střež ho jako oko v hlavě :-)).., možná je to tím že už netočí 25.000 ot/min.
6.3.2008 15:03 Martin_Hynek
Hm.Já nakonec dal tenhle motor s tím samým výfukem do F-104 jako tlačný a v něm šlapal jak víno.Dokonce svíčka vydržela celou sezonu.
5.3.2008 22:23 Pavel_K
Já si taky o sobě myslím, že do těch dvoutaktů trošku vidím, ale MVVS ta je neuvěřitelný. Musím říct, že jsem i zjistil od kamaráda co lítal závodně F3D, že kupř. svíčky neodcházejí žárem, ale vibracemi mezi výfukem a motorem. Když se tam napere těsnění, tak se to omezí, zrovna tak ten MVVS výfuk chce trošku prodloužit a pak to i nabíhá do otáček. Tohle všechno ale už u OS či Rossi vyřešili....Věřím že majitele těhto motorů ani netuší jaký sr....í s tím může být.Když jsem koupil OS Maxe tak jsem čuměl jak to taky muže být udělaný.
5.3.2008 21:44 Martin_Hynek
Naprosto souhlasím.Nepovažuju se za amatéra v oblasti spalovacích motorů(pár let jsem jezdil lodě FSR),ale MVVS GRRT je někdy fakt o nervy.Jiný značky motorů a dmychadel jsem už nezkoušel,protože nám zničili asfaltovou dráhu.
5.3.2008 16:43 Pavel_K
Problémy nejsou s dmychadlem jako druhem pohonu, ale s MVVS a tím jejich výfukem a taky s 25 let starým podomácku dělaným Bosákovic dmychadlem, to bylo poplatný době a místu vzniku, ale dneska jsou jiný strojky - Ramtec, BVM, Turbax a jiné,ty se neklepou a nic z nich neodpadává. OS Max se taky jen našroubuje a on prostě běhá.Ty problémy co popisuješ jsem zažil taky a kdo to nezažil neví o čem píšem. U MVVS by člověk musel být svatej. Měl jsem dva, jeden chodil jako pila a den druhej(úplně stejnej) vůbec a byla to MVVS7,2 GRRT - hrozná bestie, fůru lidí tenhle motor odehnal od dmychadel.
5.3.2008 16:31 Pavel_K
Ahoj, taky jsem Deflouše měl, lítal - perfektně,to je slabý slovo. Akorát ty nekonečný trable s vibrujícím dmychadlem a motorem -svíčky,výfuk,padající karbec atd. Chtělo to OS 46 VR-XF s Weston Minipipe a malej Turbax a nemohlo být lepší letadlo na dmychadlo :-))..
27.2.2008 12:23 Martin_Hynek
Výhody:pohon jetu za docela příznivou cenu a že z letadla netrčí vrtule.
Nevýhody:komplikovanější stavba,vibrace,malý tah,docela nepříjemný zvuk(někomu se líbí),někdy je nutnost asfalt.dráha,musí se vědět jak na to,by se nepálily svíčky,aby byly přijatelný přechody volnoběh-plnej plyn,....
Jety se mi líbí a příště bych asi volil spalovací turbínu :-) nebo tlačnou vrtuli.
Každopádně je pravda,že dmychadlo se spalovákem funguje a má taky svoje kouzlo.Ikdyž nevýhod je podle mě víc,než výhod.
27.2.2008 08:40 Vzduchoplavec
A jak se osvědčilo dmychadlo na spalovák? Dá se to použít?
Alba pro vaše modely
Navštivte také největší modelářské fórum RCMANIA.cz
© 2018 RCAlbum.cz - všechna práva vyhrazena
Jak přidat můj model | O serveru | Podmínky | Kontakt | Ikonka | Nápověda
Zpět na začátek