Album RC modelu
Seznam oblíbených modelů je prázdný – stiskněte pro přidání do oblíbených

Ročník:1968

Modelář od:2010

Bydliště:Jihlava (Velký Beranov)

Ukázat přátelům na Facebooku
Vložit model do oblíbených

PB-6 Racek

Parametry

Výrobce:
Jak postaveno: Podle plánku
Kategorie: Polomaketa
Rozpětí: 1850 mm
Délka: 1050 mm
Váha: 1400 g
Vrtule: 12x6, 11x5,5
Motor: DYS D3542 1000KV
Elektronika: Regulátor 60A
Serva: Tower Pro MG 90S,Power HD 1711 MG
Baterie: 3S 5500 mAh, 3S 2200 mAh

Hodnocení

10
z 10 | 6 hlasů – kdo hodnotil
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce

Popis

Po úspěšném zalétání svého předchozího modelu jsem zatoužil po dalším -ve stejných barvách, od každé barvy mám ještě na několik modelů.
Materiál - polystyren XPS , celé letadlo jsem potáhnul balícím papírem, v oblasti uchycení křídla a podvozku až třemi vrstvami. V křídle jsou vlepeny dva smrkové nosníky a k nim přilepeny kousky bukové kulatiny. Do ní jsou šroubky M3 přišroubovány všechny vzpěry. Ocasní plochy jsou pouze potaženy bez vyztužení. Křídlo a podvozek je v trupu opět uchycen do vlepených bukových špalíků.
Motorovou přepážku jsem nejprve přilepil natupo a poté po obvodu provrtal a zajistil do trupu špejlemi (až 15cm dlouhými).
Funkční odpružení podvozku funguje bezvadně- princip viz. foto.
Výškovka je ovládána bovdenem, pro směrovku jsem udělal vahadlo a přenos síly je silonem.Ovládací páky všech kormidel jsem vyřízl z plastové desky a vlepil do ovládaných ploch. Všechna serva jsou vlepena do přesně vyříznutých otvorů v polystyrenu.
Kryt motoru jsem vyrobil laminátový, jako kopyto posloužil trup samotný potažený igelitem ještě před jeho odříznutím v místě motorové přepážky. Aerodynamické kryty odpružení podvozku také laminát.
Letové vlastnosti - super. Profil křídla G 405.
Lepeno Purexem a papír Herkulesem.
S baterií 3S 2200mAh létám až 20min.
Pouze malá drobnost - mám křidélka namixovaná k použití jako vztlakové klapky. Ovšem při vychýlení dolů je letadlo značně nestabilní takže nelzezkusil jsem vychýlení nahoru a paráda-letadlo je tak ještě stabilnější a lépe se mi přistává - nechápu to.

Komentáře

Naopak vychylenim nahoru vznikne negativ - ero je mene nachylne na pretazeni, navic se snizi vztlak a zvetsi se odpor - bezne se to pouziva pouziva u vetronu, ktere maji pouze kridelka, takze nelze pouzit butterfly
27.10.2016 20:48 Rocky_MK
Křidélka se jako vztlakové klapky NEpoužívají - to bys musel vychýlit dolů CELOU odtokovku (tedy flaperony nebo křidélka+vztlakové klapky). Vyklopením křidélek dolů v podstatě vznikne pozitiv, který sníží stabilitu - na konci křídla vzroste úhel seřízení a éro se chová jako při přetažení.
Alba pro vaše modely
Navštivte také největší modelářské fórum RCMANIA.cz
© 2024 RCAlbum.cz - všechna práva vyhrazena
Jak přidat můj model | O serveru | Podmínky | Kontakt | Ikonka | Nápověda
Zpět na začátek