Album RC modelu
Seznam oblíbených modelů je prázdný – stiskněte pro přidání do oblíbených
Ukázat přátelům na Facebooku
Vložit model do oblíbených

E-Revo

Parametry

Výrobce: Traxxas
Jak postaveno: Již hotový model
Kategorie: Monster truck
Váha: 6000 g
Náhon: 4 WD
Měřítko: 1 : 8
Motor: Castle Creations 1515
Elektronika: Castle Creations Mamba Monster V2 (MXL-6S)
Serva: 1xHitec 7950TH
Baterie: 2x2S Turnigy 5000mAh

Hodnocení

Tento model zatím nikdo nehodnotil...
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce

Popis

E-Revo bylo od zacatku srdecni zalezitost a stejny bude i tento popis. Logiky a smysluplnosti v nem moc nebude. Nejsem skalni priznivec Traxxasu a nemyslim si, ze je to nejlepsi znacka na svete a kdyby se me nekdo zeptal, zda si ma ERevo koupit, rekl bych, ze ani nahodou. Urcite se za dane penize daji poridit mnohem lepsi auta, ale do E-Reva jsem se zamiloval jiz davno a proto navzdory vsem komentarum na webu, ze se do toho musi vrazit dalsi balik, aby to neco vydrzelo, jsem auto poridil. Nemam zavodni ambice. Nikdy me netahlo litat po trati a honim lepsi cas nez ma kamos. Od zacatku jsem vedel, ze chci auto na blbnuti. Velke skoky a salta je presne muj salek kavy. Neco jako "freestyle". Pokud vite, ze chcete s autem prasit, je nutne nektere dily vymenit. Hodne dilu. Pokud tedy chcete upgradovat, mate v podstate dve moznosti: jezdit s nim a menit az to co rozbijete, nebo preventivne vymenit vsechny "ohrozene dily" hned na zacatku. Zvolil jsem druho variantu. Nasleduje soupis zmen proti seriovemu Revu:
RPM ramena - ne TrueTrack - moje blbost, dnes bych ho uz volil
CVD osy kol - na forech maji pravdu. neskutecne se ohybaji, ale da se to srovnat. mam 4 na aute a 2 vozim rezervni. horsi je, ze obcas praskne cep co drzi osu v unaseci, ale da se z osy vyrazit a nahradit novym, vyrobenym z vrtaku o prumeru 3.1mm)
DOPLNENI PO ROCE: Je to srot. Dosla mi s nima trpelivost. Nahrazeno osama ze Summita (pozor nelze je pouzit primo, protoze summit ma dve delsi a dve kratsi, kvuli diffu. musi se dokoupit dve ty delsi nahradni a vymenit)
STRC kameny, neboli tehlice jak nekdo rika (casem se muze stat, ze z origo plastovy vyskoci kulovy cep ramene, u tehle si to moc nedokazu predstavit. poctivy kus hliniku
LST2 Diff mod - originalni diferencialy jsou nahrazeny diferencialy z Losiny. chce to soustruh a trochu modifikace, ale kvalita je nekde uplne jinde nez origo diferencialy, ale pozor, maji jine prevodove pomery. Auto je s nima pomalejsi, takze nutno resit jiny spur, nebo pinion gear.
Kershaw Designs stredove kardany - tohle je trochu z nouze ctnost. Losi diff pouziva 8mm osu, zatimco Traxxas tusim 5.5mm nebo 6mm, uz si to nepamatuju a Kershaw Designs jsou dle mych znalosti jedini, kdo dela kardan presne na tuhle modifikaci, kdy na jedny strane je Traxxas unasec a na druhe je Losi unasec. Pokud by to od nich nekdo chtel koupit, napiste Danovi - majitel a on je schopen Vam to poslat s vyrazne levnejsim postovnym, nez maji na strankach
DOPLNENI PO ROCE: uz se neda sehnat...
HPP 17mm HEXy - origo hexy se po kratke dobe zacali kyvat na ose. vnitrni prumer toho hexu se vymackal a kolo se dost zacalo hybat. HEXy od HPP jsou resene jinak a ani se nehnout. Velmi dobra nahrada.
HPP drzak motoru - pridelava se na zadni konec motoru a pri dopadech z velke vysky zajisti, ze se motor ani nehne a nedojde k poskozeni spur gearu vlivem vyoseni motoru a pastorku
Hlinikove skid platy Atomic - vyhoda je, ze pokud dopadate do terenu s kameny a auto si sedne na bricho, mnohem mene se obrusuji,nevyhoda je, ze pokud nezvladnete skok a auto poslete na cumak, predni skid nezapruzi a ohne se - obecne: dalsi volba srdce ne mozku
DOPLNENI PO ROCE: - dalsi blbost. vaha navic a nebavilo me to stale rovnat...
Hlinikovy drzak kridla -zadny logicky duvod pro jeho pouziti me nenapada...proste se mi moc libil...a meli ho ve sleve :D
DOPLNENI PO ROCE: uz je taky pryc...
Servo HITEC - znicil jsem po jednom blbem dopadu zuby na origo servu a tak jsem se rozhodl pro neco vic "bulletproof"
BEC Castle - nutnost kvuli servu. ma dost veliky odber a ESC to nezvladal. Problem je, ze BEC neni vodotesny. ale pri trose snahy se da nacpat do krabicky s prijimacem a ta vodotesna je :) Ne ze bych chtel Revo topit ve vode, ale kdyz je obcas spinavy az prilis, vezmu ho na mycku a umyju WAPkou :)
ServoSaver Hot Racing - Hitec servo ma tah pres 30Kg, tohle byla ciste prevence, ikdyz nutnost to asi neni. verim ze i origo servo saver by to zvladl.
Chladic na motor YeahRacing - duvod je nasnade - proste jsem chtel dele jezdit i za teplych dnu...
Rozperna tyc Traxxas mezi zadni stojan na kastli a drzak tlumicu. je to k nevire, ale po jednom skoku, co jsem moc nezvladl se mi ji podarilo ohnout. tak vozim 2 spojene, ikdyz ted je mozna vyhodim, protoze jejich funkci supluje roll cage. Kazdopadne tuto tyc dela i HPP, ale to jsou total vyhozene penize. ma plastove koncovky nasazene kulovy cep a pri dopadu auta "na prdel" z cepu vyskoci
VG Racing roll cage - kdo hodne skace a dela salta, tak pokud je obcas nemehlo jak ja, stane se mu, ze pristane na strese. v tu chvili dostavaji zabrat chladice na motoru (a prenasi se to i na motor a jeho uchyceni) a kabely na vystupu z motoru. Shanel jsem proto klec. Nejdriv jsem premyslel o jejim vytisteny z plastu u kamarada na 3D tiskarne ale ta by nemela potrebnou pevnost. navic jsem pak objevil klec od VG racing, kterou pouzivam. Ale jestli bych ji doporucil? ani nahodou. vyhozene penize. Mam 2 metry a skoro 110 kilo, ale na tuhle klec bych si bez problemu stoupl a verim, ze by me unesla. je totalne predimenzovana. a tezka. ma skoro 600g. uz jsem ji s pouzitim flexy zestihlel, na fotkach je to videt, ale i tak je stale dost tezka. Pokud jste docetli az sem, uz jste asi pochopili, ze opravdu nehonim kazdy gram. nestavim zavodni auto. ale tohle je moc i na me :)
DOPLNENI PO ROCE: nahrazeno v bazaru sehnanou kleci od RC solutions. bohuzel uz se nevyrabi, takze sehnat jedine z druhe ruky...
Predni a zadni stabilizatory Traxxas - nutnost, pokud chcete jezdit i jinak nez rovne. rozdil v chovani v zatackach je obrovsky
DOPLNENI PO ROCE: - nevejdou se pod RC solution roll cage. nahrazeno stabilizatorem Tekno....
Kola Proline Trencher X s polovicnim offsetem - opet...nocni mura rady uzivatelu, protoze jsou tezky. a maji pravdu. jsou. Mam jeste Badlandy od Proline, ale ty maji jednu velkou nevyhodu. na 4S s nima neudelam salto, ani na plny plyn, zatimco s Trencher X neni ani double nebo triple backflip problem. vim, ze lidi co vozi 6S to dokazou i s Badlandama, ale ja se do 6S nehrnu, takze potrebuju tezsi pneumatiky, ktere dokazi vytvorit dostatecne velky centrifugalni efekt. A pro rejpavce: neudelal jsem s Badlandama salto ani kdyz bylo auto odstrojene na minimum vahy :)
DOPLNENI PO ROCE: na aute jsou skidy od TBone Racing. Vzhledove nic moc ale jejich pomoc je neskutecna. usetri balik. a je na ne dozivotni zaruka :)
Pokud jste docetli az sem, dekuji za Vasi pozornost. Byl bych rad, kdyby tato "recenze" nekomu pomohla pri hrani si s Revem a idealne mu rozsirila obzory, protoze chybnych rozhodnuti jsem udelal dost a nekomu by moje blbost mohla usetrit financ. Zvlast pokud pochopi, ze objektivne vzato je ERevo dost mizerna platforma, na kterou Traxxas jiz 9 let nesahl a nic na ni nezlepsil, takze kolem a kolem, pokud Revo jeste nemate, tak ruce pryc a zkuste Arrmu. Takovy Kraton, nebo Outcast jsou proti Revu neznicitelny... ERevo furt miluju...ale nemam ruzove bryle :)

Komentáře

Navštivte také největší modelářské fórum RCMANIA.cz
© 2024 RCAlbum.cz - všechna práva vyhrazena
Jak přidat můj model | O serveru | Podmínky | Kontakt | Ikonka | Nápověda
Zpět na začátek