Album RC modelu
Seznam oblíbených modelů je prázdný – stiskněte pro přidání do oblíbených

Modelář od:2012

Ukázat přátelům na Facebooku
Vložit model do oblíbených

Pegasus

Parametry

Výrobce: VA-models
Jak postaveno: Ze stavebnice
Kategorie: Větroň
Materiál: EPP, EPS, Depron
Rozpětí: 1780 mm
Délka: 1050 mm
Váha: 410 g
Plocha křídla: 33 dm2
Vrtule: Sklopná Graupner CFP 8x4,5"
Motor: Emax BL2215/20
Elektronika: přijímač X-UAV 2,4GH - 6tikanál, regulátor Emax ESC 25A
Serva: Emax ES 08A II
Baterie: Pecka power 3s 800mAh

Hodnocení

10
z 10 | 1 hlas – kdo hodnotil
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce

Popis

Můj a synův učitel páčkování

Vybíral jsem na RC albu pečlivě. Chtěl jsem něco pro začátečníky - pomalu létajícího, s čím se dá plachtit a bez motoru zkoušet i stoupat.
Model tyto vlastnosti splňuje dokonale.
Na uvedenou baterii vydrží Pegasus ve vzduchu 30-60min. podle toho, jak vzduch nosí.
Díky silnějšímu motoru stoupá téměř kolmo vzhůru.

Oproti originálu jsem udělal dvě úpravy:
- zkrátil kryt kabiny tak, aby vpředu i vzadu vznikl otvor pro chlazení regulátoru a vruty v polystyrenu nakonec nahradil plastovými šrouby s vlepenými maticemi do EPP.
- do křídel vlepil do sebe zasouvací uhlíkové trubky 6 a 8mm dl. 40 a 20cm, díky kterým se křídlo přestalo nepřiměřeně prohýbat.

S uvedenými úpravami mohu model všem začínajícím vřele doporučit, létá skvěle! :-)

Komentáře

Mám baterku uloženou úplně stejně - před zadní přepážkou kabiny nastojato a i tak mám těžiště na zadní hranici toho, co uvádí výrobce. Je to zvláštní, protože výrobce uvádí těžiště pouze 10-20mm od náběžné hrany, což se zdaleka neblíží 1/3 hloubce křídla, jak bývá obvyklé. Ale jak jsem psal, létá to skvěle. :-)
Ale abych stále nechválil, pro začátečníka jako já byl základním nedostatkem návod. To, jak vyvrtat otvory pro spojovací trubky křídla, o čemž je většina návodu, každý nějak vymyslí, ale umístění elektroniky by naopak návod obsahovat měl. V návodu je uvedeno, vychýlení motoru od vodorovné osy letadla, ale co je osou letadla už nikde není atd. A pak takové detaily jako vruty v polystyrenu u kabiny, do které je třeba před každým letem vstupovat!!!
Ale při troše technické soudnosti se dají všechny mouchy letadla odstranit a pak už si jen užívat vlídných vlastností tohoto slowlinera :-)
7.10.2014 17:01 were
S tim tezsim motorem asi vychazi umisteni baterie pod kridlo, ze? Ja v nem mam doporuceny motor a s nim bohuzel vychazi teziste tak, ze bych kvuli ulozeni baterie musel probourat otvor do trupove prepazky, coz mi rozhodne neprijde jako dobry napad :) Tak jsem nakonec baterii umistil pred prepazku nastojato, ale rozhodne bych vsem doporucil pouzit tezsi motor tak, aby slo baterii ulozit az dozadu za prepazku. Navic s tim doporucenym motorem to stoupa jak bombarder :)
Alba pro vaše modely
Navštivte také největší modelářské fórum RCMANIA.cz
© 2019 RCAlbum.cz - všechna práva vyhrazena
Jak přidat můj model | O serveru | Podmínky | Kontakt | Ikonka | Nápověda
Zpět na začátek