Album RC modelu
Seznam oblíbených modelů je prázdný – stiskněte pro přidání do oblíbených

Ročník:1942

Modelář od:1970

Bydliště:Příbram

180 hodin za velkým kniplem

Ukázat přátelům na Facebooku
Vložit model do oblíbených

Minimoa

Parametry

Výrobce: HK
Jak postaveno: Již hotový model
Kategorie: Polomaketa
Materiál: EPP, EPS, Depron
Rozpětí: 2000 mm
Délka: 1001 mm
Váha: 1050 g
Plocha křídla: 27 dm2
Vrtule: 9'x6'
Motor: Turnigy DST-1200
Elektronika: ESC 20A, TGY9X-V2, HK-T6A-V2
Serva: 4 x ??
Baterie: Turnigy nano-tech 2200mah 3S

Hodnocení

7.07
z 10 | 15 hlasů – kdo hodnotil
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce

Popis

Nikdy neříkej nikdy – vždy jsem tvrdil, že hotové kuličko a pěnolety nikdy … a už je tady - při nějakém pohnutí mysli jsem sedl a objednal u HK sklad NSR a za 5 dní byla doma. Pro eventuelní další zájemce odkazuji na[url] http://www.aeromodelisme.org/magazine/minimoa_art-tech/faire_voler_minimoa.html [/url]ta popisovaná je sice Art-tech ale je prakticky stejná jako HK s minimem rozdílů. S modelem z HK jsem nedostal ani řádek nějakého manuálu takže uvedený odkaz byl pro mne zásadní. Hlavně je třeba vědět, že motor Turnigy DST-1200 je Tower Pro (Bell) 2409-18T 1200Kv a bez problémů zvládá provoz s LiPo 3S. Při provozu s LiPo 3S 2200mAh jsem musel využít jednu kostku dodaného závaží – umístněna těsně za motor. přepážku a fixnutá tavným lepidlem. Stejně jako u Art-Tech je špatně vyřešené uložení motoru a bez celkové rekonstrukce uložení ho nelze změnit – při plném tahu má tendenci udělat přemet a je nutno hodně tlačit – vyřešil jsem to zapnutím potlačení 30% na druhou polohu přepínače – v první poloze je potlačení 10% (pro cca 50% výkon). Při tomto nastavení lítá vcelku obstojně – nijaké mimořádné výkony očekávat nelze – je to relativně malá polomaketa s dost velkým plošným zatížením. Jedna baterka vydrží na klidné poletování s mírnou podporou termiky asi 1 hodinu.

Komentáře

Vypadá hezky. I já jsem šel do EPP od HK, nakonec jsem pořídil ASK 2100. Přesně co říkáš - navíc motor se po pár letech začal v uložení viklat. Pak se nechytal při startu, jen se klepal, neroztočil se. S regulátorem se nedomluvil. Takže motor jsem vyřezal, přesněji uřezal i se špicí, motor vyměnil i s vrtulí, uložil do překližky a omotal balsou, pak regulátor vyhodil za motorem, dal místo původních čínských 10*2A nebo co to bylo solidní 25A a hle, bylo po problémech. Na křídla jsem přilepil (bez ohledu na EPP) turbulátory neb při zatáčkách se úzké konce křídel propadaly a éro se chtělo překlápět (asi 40 cm dlouhé pásky samolepicí folie 1,5 mm široké) a letadlo se dokonce začalo i nadnášet. Výsledek operace vyfotím a vystavím, páč jsem na to dílo hrdej. Lítá dobře.
Alba pro vaše modely
Navštivte také největší modelářské fórum RCMANIA.cz
© 2019 RCAlbum.cz - všechna práva vyhrazena
Jak přidat můj model | O serveru | Podmínky | Kontakt | Ikonka | Nápověda
Zpět na začátek