Centrair 101 Pegase alias ASW-19 - Album RC modelu - Letadla | RCAlbum.cz
Seznam oblíbených modelů je prázdný – stiskněte pro přidání do oblíbených

Ročník:1977

Bydliště:Havířov

Ukázat přátelům na Facebooku
Vložit model do oblíbených

Centrair 101 Pegase alias ASW-19

You need Flash player 8+ and JavaScript enabled to view this video.
i01-VhVWw50
You need Flash player 8+ and JavaScript enabled to view this video.
ioLzbZWKGKc&list=UUwHTJKKuU8ZRL8ds5JLhjmQ

Parametry

Výrobce: S2G
Jak postaveno: Ze stavebnice
Kategorie: Větroň
Materiál: Laminát + balza
Rozpětí: 4145 mm
Délka: 1860 mm
Váha: 5500 g
Plocha křídla: 75 dm2
Vrtule: Graupner CAM 13x7
Motor: Turnigy e-drive 40-30/10 385kv
Elektronika: Hitec Aurora + Duplex EX
Serva: Hitec, Graupner, BlueBird
Baterie: pohon 9x 2200mAh LiPol + 3x 2200mAh SBEC

Hodnocení

8.11
z 10 | 18 hlasů – kdo hodnotil
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce

Popis

Centrair 101 Pegase resp. ASW-19, polomaketa větroně od zaniklé firmy S2G o rozpětí 414,5 cm, délce 186cm a hmotnosti +-5500g. Trup laminátový (velmi pevný), křídla + směrovka + VOP: polystyrén + balsa.

Vrtule sklopná Graupner 13x7, motor Turnigy E-drive 40-30/10 385kv + regl Turnigy K-Force 70A-HV OPTO, 9x LiPol 2200 mAh.
Na plný "příkon" sestava bere 34A tj. cca 1100W, úhel stoupání min. 30°.

Serva Hitec HS85MG 2x křidélka, HS82MG 1x výškovka, Graupner C577 1x směrovka, brzdící štíty 2x BlueBird 20gr. kovové převody.

RC: Hitec Aurora (Duplex EX) + přijímačl R8 ECP EX. Zdroj pro palubní elektroniku obstarává SBEC + 3-článek LiPol 2200 mAh - celkem tedy na palubě 4 paky obyčejných Zippy 3-článků 2200 mAh, které navíc využiju i v jiných a daleko menších modelech. Velmi levný provoz.


Video:

Průlet
http://www.youtube.com/watch?v=i01-VhVWw50

Start z ruky
http://www.youtube.com/watch?v=ioLzbZWKGKc

Komentáře

dakujem . si fajn. letu zdar
8.6.2013 22:26 Airmann
jochi: brzdící štíty byly v křídlech již zalepeny. Mechanizmus, který mimochodem běhá velice hladce, je ovládán plíškem přecházejícím v 2mm drát, který je upevněm v blimpu páky serva.
Serva jsem použil kovové cca 20g zn. BlueBird. Samozřejmě jsem musel šachty pro serva upravit, aby se vešla, ale nic zásadního to nebylo. Horší bylo sladit chod obou štítů v celé dráze od plného vysunutí až po zavření + pár milimetrů chodu pro zamknutí. Pokud budeš chtít nějaké detaily napiš mail na airmann@seznam.cz.
27.5.2013 14:20 jochi
mal by som ešte jednu otazku. ako si spravil nahon brzdneho štitu mne sa to tam nejak nechce zmestit dakujem
29.11.2009 10:19 fasciman
Tie nohavice pri vržení skoro upadli na http://www.youtube.com/watch?v=ioLzbZWKGKc
:-))))
27.11.2009 16:51 fasciman
Toto je už iné éro. Za 5.
25.11.2009 22:23 Neshi
Velice pěkné video. Dávám 5.
25.11.2009 21:49 Martin123
teď to je lepši (mi to bylo hned jasne že to ma 4 metry jinak by se tomu asi nevešel vysilač na křidlo
25.11.2009 21:41 Airmann
No jo, nevšiml jsem si, že rozměry jsou v mm.
25.11.2009 20:43 volmar16
achjo ja myslim že je snad jasný že to má 4 metry ne ??že je to překlik.jinak násady na koště maj taky něco do sebe hlavně to jsou učelový letadla tohle je samozřejmě hezčí :-)
25.11.2009 18:25 Jano
Pekný halolet ,asi má zle váhu :-)
Osobne sa mi viac páčia tieto trupy s bublinovými kabínkami ako tie úzke "násady do metly"
25.11.2009 18:22 Martin123
pul metrovy větroň a ma skoro 6 kilo?
Alba pro vaše modely
Navštivte také největší modelářské fórum RCMANIA.cz
© 2018 RCAlbum.cz - všechna práva vyhrazena
Jak přidat můj model | O serveru | Podmínky | Kontakt | Ikonka | Nápověda
Zpět na začátek