Album RC modelu
Seznam oblíbených modelů je prázdný – stiskněte pro přidání do oblíbených

Ročník:1966

Modelář od:2008

Bydliště:Skalice nad Svitavou

Letiště:Sudice u Boskovic

Web:www.lmk195.cz

Ukázat přátelům na Facebooku
Vložit model do oblíbených

Siren

Parametry

Výrobce: Great Planes
Kategorie: Hotliner
Materiál: Laminát + balza
Rozpětí: 2000 mm
Délka: 980 mm
Váha: 1671 g
Plocha křídla: 27.7 dm2
Vrtule: AeroCAM 11x7/42mm
Motor: MVVVS 4,6/1200 SPORT
Elektronika: TGY-60A,AR6250
Serva: ? nerozdělával jsem, asi HITEC
Baterie: ZIPPY Flightmax 4S1P 2200mAh

Hodnocení

6.5
z 10 | 8 hlasů – kdo hodnotil
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce

Popis

Koupeno z druhé ruky. Mám k tomu dvě křídla.Originál není ani slepený,tak používám to náhradní,konstrukční dělené. Zatím funguje.
Nějak jsem to nemohl dovážit, tak jsem použil motor MVVS 4,6/1200 Sport a vrtuli 11x7 s článkem 4S, místo původního MVVS 3,5/1120 SPORT s vrtulí 11x8 na 3S. Přesto jsem musel na baterku nalepit 2x50g olova.
Zálet byl bez problému, stačilo hodit a pár cvrnknutí do trimu a OK. Létá pěkně na rychlosti, větší vítr zatím nebylo možné vyzkoušet. Motorový čas s 4S baterkou 3 min., spotřeba kolem 1300-1500mAh. Celková doba letu +20 min. dle stylu, bez termiky. Teplota baterky po přistání, bez nějakého divočení +- 50°C. Motor studený, regl. tak kolem 30-40°C.
Spokojenost.
Tak koukám, že těch 1670g je asi o 400g víc, něž mají napsáno v tech.listu. To přece nemůžou udělat LiPO s olovem, možná je to ten epoxidem vymatlanej trup 645g, křídlo 474g, baterka s olovem 352g. Teď babo raď. No nic, jdu lepit to originál křídlo.

Komentáře

Navštivte také největší modelářské fórum RCMANIA.cz
© 2019 RCAlbum.cz - všechna práva vyhrazena
Jak přidat můj model | O serveru | Podmínky | Kontakt | Ikonka | Nápověda
Zpět na začátek