Album RC modelu
Seznam oblíbených modelů je prázdný – stiskněte pro přidání do oblíbených

Ročník:1977

Modelář od:2007

Bydliště:Olomouc

Letiště:Olomouc Holice,MK Uničov

Začátečník

Ukázat přátelům na Facebooku
Vložit model do oblíbených

PONY

Parametry

Výrobce: Vlastní
Kategorie: Cvičný model
Materiál: Balza + potah
Rozpětí: 1220 mm
Délka: 925 mm
Váha: 1400 g
Vrtule: E-flite 9x4.7
Motor: BMA 2217-7 1250ot./V
Elektronika: Hitec Optic 6
Serva: Moxie 9g 0.1ms 1.7Kg/cm
Baterie: Zippmax 1600 3s

Hodnocení

7.44
z 10 | 9 hlasů – kdo hodnotil
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce

Popis

Dávám sem model zatím ve výstavbě ve volných chvílích. Sehnal jsem si strarý plánek Modela PONY,tak si tak hraju a pomalu,ale opravdu pomalu (až mě to samého štve) dávám dohromady. Musím s tím zabrat a tak nějak doufám,že to letos stihnu..:):) Pořád mám hromadu jiné práce (třeba poletovat s thunderem EPP za barákem..:) ) Snad tu dám co nevidět fotky hotového modelu. Musím vymyslet,jak to upravit na elektro. No snad trefím vyosení motoru.

24.11.2010 - Dokončena vlastní stavba a bude se jen čekat na zálet.
25.11.2010 - Povrchová úprava je zatím jen v základu. Až to budu mít pořádně zalétnuté,tak to udělám veselejší. Jen musím vymyslet barevné schéma a půjdu na to..:):).
Tak na elektro to moc neletí. Slabý motor. Příjde to kompletně předělat. Půjdu do spalováku ASP 2.5. Všechno bylo špatně. Teď se budu vždy držet rad a návodů. VEKA1 měl ve všem pravdu.
19.10.2011 - Dnes padlo rozhodnutí,že to do té elektry půjde,ale s totálním upravením trupu. Co to jen půjde odlehčím zadní část trupu (udělám příhrady) včetně kormidel a hodím do háje co nejvíc těžké překlížky. U té elektry je stejně k ničemu. V elektru nejsou žádné vibrace. Počítám na jaře bude v cajku. Pak dám vědět co dál.

Komentáře

Trochu jsem to odložil k ledu a zatím není nic nového k vidění. Zítra budu teprve kupovat potah. Myslím,že to nechám až na zimu. Už mám pro něj lyže..:):). Pár volných večerů a bude hotový. Přemýšlím,že bych udělal ještě jeden trup na spalováček. Materiálu mi zbylo dost,tak to možná postavím i tak bez podvozku originál. Podvozek proto,že elektro bude mít větší průměr vrtule a tak by byla věčně zlomená.
15.11.2010 14:11 Ladina
mohl by si přidat fotky hotoveho modelu?
15.9.2010 16:38 bermas
Taky jsem ho měl. V roce 81 jsem s ním startoval na VCM. Měl jsem v tom 2,5-ku MVVS s píšťalou a s vrtulí 180/100 to točilo 23 tis. na zemi. Ve vzduchu motor ale nešel a rozsypaly se baterky. Přesto jsem ho opravil a nějaký čas s ním pak ještě lítal. Takže přeji hodně zábavy.
5.8.2010 21:54 poulicekf
Asi příďový. Jen dvě kola,ostruha a hotovo. Mám to na blbnutí a ne na parádu. Ten otvor je na dodělání přepážky. Ten otvor je úplně jiný,než na spalovák. Mám to díru na motor se zadní montáží. To nějak dopadne.
5.8.2010 21:41 Ladina
tento model jsem vídával létat s MVVS 4,6 . je to už spousta let. měl ho otec.Když počítáš s elektropohonem ,proč tam máš lože pro spalovák?A dávat na Ponyho podvozek.. no nevim je sposta jiných modelů s podvozkem, třeba takový Fénix.Pony má idealně modelovaný trup na sedání na břicho. Podvozek bude příďový?
5.8.2010 20:33 poulicekf
Lítal jsem se stíhačkou IIs.v a v pohodě. Na elektru je super,že to ubrzdí vrtule. S tím mám zase já své zkušenosti.Sklopka brzdit určitě neumí. Nemyslím,že mě to nějak letově překvapí. Letová rychlost je o vrtuli a když už to od začátku nepoženu,tak to zrychlit nemůže. Uvidíme. Vůbec bych se toho nebál. A myslím,že BF-109 má daleko větší a hlavně delší fázi přistání než Mustang. Má užší linii.Fakt se toho nebojím. Ale vaše kompoziti jsou super. Díval jsem se na to video. To by se mi taky líbilo.
5.8.2010 20:24 veka1
Nejde o ježdění na podvozku,ale...
tohle letadlo je i v motorové verzi celkem rychlé. Jestli to bude tochu těžší elektrolet s plošným zatížením kolem 50g/dm2, pak tu dráhu proletíš v půl metové výšce celou a fut se ti to bude zdát rychlé na přistání. Prostě to ve vzduchu nebrzdí a budeš přistávat na rychlosti . Píšu to proto , že velikostně a koncepčně podoná letadla provozuji a vím ,že rozpočet na přistání je jednou z nejdůležitějších fází letu. Můžeš se podívat třeba sem : http://www.youtube.com/user/peterKapuscinsky , a porovnej přistání Mustangů a Asenala
5.8.2010 19:20 poulicekf
A ještě k té dlouhé dráze..:) Mám k dispozici 300m asfaltového letiště..:) To musí stačit. Zatím jsem ho s modelem celé nepřejel.....
5.8.2010 17:05 poulicekf
Většinu překlížky co je na zpevnění kvůli spalováku tam není a co šlo je balza. I stěny jsou ze 2mm místo 3mm a podvozek bude kolový narozdíl od kila překlížky na břiše,takže něco málo úprav pro elektro tam je.
5.8.2010 17:01 poulicekf
Zatím jsem to nevážil,tak uvidíme. Nemyslím,že to bude taková hrůza. Co nejdříve to dodělám a pak se uvidí..
5.8.2010 16:57 veka1
pěkný, ... a že si o té elektro úpravě nezačal uvažovat před stavbou???? Ted budeš na letadle vozit polovinu zbytečných dílů ... což tě posune do oblasti letového provozu "dělových kulí. ". To bdou nádherná přistání , už múžeš začít pořizovat hodně dlouhou přistávací plochu.
5.8.2010 16:03 poulicekf
No snad to bude lítat. Sám jsem zvědavý. Hlavně si to stavím na pohodové polétání. Bude mi stačit,když to bude pěkně poslouchat při nízkých průletech držet rovinku. Ta loďka by mohla vypadat pěkně. Docela se už těším. Budu s tím muset zabrat...:)
5.8.2010 15:09 Sachssport
Čau. Koukám že tě taky přitáh poník. Stavba je jednoduchá a létá opravdu super. Já zmenšil rozpětí a osadil jsem ho MVVS 2.5. Lítalo to velice svižně a hlavně byl Poník nezáludnej.
Alba pro vaše modely
Navštivte také největší modelářské fórum RCMANIA.cz
© 2024 RCAlbum.cz - všechna práva vyhrazena
Jak přidat můj model | O serveru | Podmínky | Kontakt | Ikonka | Nápověda
Zpět na začátek