Seznam oblíbených modelů je prázdný – stiskněte pro přidání do oblíbených

Ročník:1975

Modelář od:2004

Bydliště:Nové Město na Moravě

Letiště:LMK Chotěboř

Ukázat přátelům na Facebooku
Vložit model do oblíbených

Zlín Z50LS ŠAD model

Parametry

Výrobce: ŠAD Model
Kategorie: Akrobat - F3A
Materiál: EPP, EPS, Depron
Rozpětí: 1000 mm
Délka: 760 mm
Váha: 596 g
Vrtule: APC style 8x6E
Motor: RAY 2830/09
Elektronika: JETI Advance 18plus, REX 5 plus 35MHz
Serva: 4x 9g směska ( co bylo )
Baterie: 3S1 1800mAh / 3S1 2200mAh

Hodnocení

5.67
z 10 | 12 hlasů – kdo hodnotil
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce

Popis

Ahoj... model jsem koupil olétaný ale v celkem dobrém stavu... řešení motorového lože + výztuha křídla 2mm uhlíkem tam už byla... motor byl naprosto nedostačující, prostor pro baterii malý, regl a přijímač žádný, serva směska ...

po několika modifikacích setupu motor/vrtule tam zůstal vcelku hbitý RAY 2830/09 a vrtule APC style 8x6E ( čína z HC )

naprosto nevyhovoval původní hliníkový podovzek - na 5.fotce ... vyměněn za uhlíkový podvozek od Reicharda ... SUPER funkce ( nelámu vrtule po tvrdším přistání - hliník se hrozně snadno ohýbal ) ... kolečka o něco málo větší... ostruha je řiditelná - náhon ze směrovky. Díky robustní uhlíkové výztuze v křídle je křídlo perfektně pevné a neohýbá se - pomáhá to k pěkným průběhům akrobatických prvků

jen nožový let je mizerný... plocha směrovky je malá a EPP je dost pružné

kryt kabiny je na 3M Dual Lock, kryt motoru a bateriového prostoru je klasický suchý zip ...

jsem s modelem spokojený ... není to žádný 3D akrobat ale dělá takovou pohodovou akrobacii jako originál ... letové časy s 3S1 1800 - 12minut, a s 3S1 2200 15minut pohodové akrobacie ...



Komentáře

Moc pěkná práce, začínám teď stavět to samé. Chci se optat, jaký průměr kuželovýho unašeče jste použil ?
10.4.2010 21:36 Andy1pl
Zdravim Kolego, rad vidim ze muj model sel v te "prave ruce" ! me proste to male elektro nechytilo ... ale jsem rad ze Tobe dela tolik radosti !!! At lita dlouho a vysoko. (motor byl dle dop. vyrobce a prostor baterky byl na 2S ... serva jsou tam 2xJR241(kridla) ; 1xCarson; 1x nepamatuji ) - jen pro vysvetleni ;-)
26.12.2009 19:33 peter_hanuliak
tak ja v tom svojom starom zlinku som sa dostal az na motor c3530/14, lietadlo muselo byt ale dost tazke. Pri novostavbe sa teraz snazim si uz hmotnost ustrazit, aj ked som sa rozhodol spravit schvostove plochy z balzy, no uvidim. Vela zdaru
26.12.2009 08:11 SuperMUF
Celý ten "domeček" na kterém je motor jsem samozřejmě klasicky vyosil doprava a dolů. cca 2st. ( no máš pravdu, na tý fotce pouhé 2st nejsou dobře patrné ) Ale ten motor 2830/09 je natolik silný že se mi letadlo začalo vzpínat na plný plyn takže jej mám ještě potlačený podložkama o něco málo dolů...
26.12.2009 00:03 fasciman
U mňa za 5. Mrkni na môj. Potvrdzujem presne tie isté problémy ako u Teba, osobitne ten mäkký podvozok. Ozaj máš nejako potlačený a vyosený ten pohon ?
Alba pro vaše modely
Navštivte také největší modelářské fórum RCMANIA.cz
© 2024 RCAlbum.cz - všechna práva vyhrazena
Jak přidat můj model | O serveru | Podmínky | Kontakt | Ikonka | Nápověda
Zpět na začátek