Ročník:1979
Modelář od:2004
Bydliště:Liberec
Letiště:Na Vlně u Skuhrova
Kakadu & Surikata 8.11.2010 17:01 kubadera: Ty praskliny jsou důsledkem občasného "přišpendlení" na plochu - použitý profil má nečekaný kluz... Stačí je zbrousit jemným smirkem zevnitř i zvenku, potom zevnitř potřít epoxidem a překrýt jemnou tkaninou (sklo nebo uhlík). Hmotnost to žádnou prakticky nepřidá a v důsledku se trup i zpevní. Zvenku to nemá cenu opravovat - buď to nebude vypadat hezky, nebo na tom trávíš moc času (obrousit, vytmelit, přestříkat, vyleštit...). | |
Easy Glider PRO 14.10.2010 14:25 Mám to na kablíku, napevno do křídla jsem si to u EPP "nelajsnul", jenom přeci to trochu pracuje...Bowdeny a ostatní bižuterii kupuji od MPJET... | |
Easy Glider PRO 14.10.2010 10:24 Na křídlech mám MPX konektory (4 serva ve křídle...) | |
Easy Glider PRO 13.10.2010 21:09 Použil jsem papír ze "starých" zásob - nejspíš střední Modelspan.Křídlo jsem odmastil lihem, velice jemně podmáznul náběžku nitrolakem (C1107), pak naředěným acetonem přilakoval, po zaschnutí přebrousil smirkem 400, znovu přetřel a hotovo. Křídla jsou stříkaná barvou ve spreji - ideální je "autolak" z OBI/Baumaxu atp. Žlutá na ocase je nějaká vodou ředitelná barva. | |
Bellanca Super Decathlon 24.11.2009 09:05 Gyro je na směrovce. Starty a přistání mohou být pozvolné, maketové. Za letu je vypnuto.(Bez gyra celé letadlo na každém drníku odskočilo a pouze rukama NIKO není schopný rovný a plynulý start ukočírovat.) | |
Bellanca Super Decathlon 22.11.2009 09:56 | |
Bellanca Super Decathlon 22.11.2009 09:55 volente:A na co tam máš to gyro to nechápu. promiň asi jsem Lama Asi ano ;-D | |
Bellanca Super Decathlon 21.11.2009 20:56 Nee. Normál RC. Ten "pán" to řídí jenom jako ;-) | |
Fox 66 EPP 13.11.2009 10:08 Tak křídlo má úzký profil - jinak by tak dobře nelétalo :)Téměř po celé délce je zpevněno uhlíkovou tyčí. "Uši" - konce křídel cca 10cm jsou hodně slabým místem. Vyřešil jsem to potažením žlutým Oracoverem co mi ležel doma. Hodně to pomohlo. | |
Fox 66 EPP 1.11.2009 08:59 Jedná se o tento mechanismus. Jen konstrukčně zjednodušený (přesto funguje spolehlivě). V plastové špičce je zalepen a vzpříčen drát tvořící oko (ta smyčka na špici); vlastní špice je zalepena a pojištěna vruty. Vypínací pohybliví část je pak jen rovný drát (1,5mm)... Na fotografiích v albu (picasa) to je patrné.Tento fox je velice ochotně reagující na křidélka a poměrně i směrovku - je schopen zalétat to co předloha. Jen je lehký a rychle ztrácí energii... Za účelem akrobatického, svahového létání by se musel zatížit už při stavbě alespoň 250g v trupu v místě těžiště,,, | |
R2 EP DLG 7.10.2009 21:07 . | |
R2 EP DLG 7.10.2009 21:06 Úhel na křídle (pokud je tím myšleno vzepětí) mám 8cm na každé straně křídla. - takže cca 8,2°Měřeno na odtokové hraně 56cm od kořene (středu) křídla. | |
Mustang P51d EPA1200 4.10.2009 17:32 Od LM model ty výřezy nejsou. LM dělá jen EPA - rozpětí cca 850mm.Výřezy mám zprostředkované od Martina Miltáka z MK Letňany, icq: Márty1 304669289 | |
Cessna 172 Skyline 4.10.2009 17:15 pokemon: Fotky jsou z loňské zimy - svoje modely přidávám postupně až nyní.tondach: Ty žluté lyže jsou vyřezané z kuprexitu a lepené 15min epoxidem. Modrá lyže je z balzy 3 a 1,5mm. Ten kuprexit je dost těžký. Napříště bych volil spíš polykarbonát od např. Titan Multiplast. | |
Variant II 4.10.2009 10:24 Díky za pochvalu :) Jinak "náš" Oťass je mistr konstruktér ;-) | |
R2 EP DLG 4.10.2009 10:17 Těžší to je - musel jsem do čumáku přidat nějaké olovo. Ale zase lze odhodit výš - větší setrvačnost...EDIT - létal jsem se závažím v těžišti - hmotnost 420g | |
PBY Catalina 3.10.2009 14:45 Ano, když teď se dívám na stránky www.bel-shop.eu, tak je to ona. Jen výbavu používám jinou. Původní jsou jen serva. |