radek
Seznam oblíbených modelů je prázdný – stiskněte pro přidání do oblíbených
radek

Ročník:1974

Modelář od:1977

Bydliště:Letiště Kroměříž

Letiště:LKKM

Web:http://www.bwtr.eu/

ICQ:434879521

Only way to survive here......FLYING!!!!!!

Komentáře uživatele radek
F4U Corsair 11.4.2008 06:16
Pěkné, moc pěkné...
F4U Corsair 31.3.2008 21:09
TALLY HO!!!!! Hlavně to nevzdávat!
F4U Corsair 31.3.2008 15:23
Ahoj. tak to je smůla,předpokládám že osazení motorem je od výrobce,tudíž to lítat musí. Chyba byla v tom že jsi to vůbec házel, měl jsi startovat ze země,v tomto poměru váha-výkon určitě asfaltofka nebo rovná polňačka, chvilku si pojezdit a pak ho odlepit od země, na osahání je to tak lepší a nejlíp bude když ti to zalítá zkušenější modelář, vytrimuje a předá ti to v luftě, eventuálně ti ukáže jak rychle na přistání, podmotorování bude problém ale jak říkám, lítat to musí. Nejlíp uděláš když koupíš stříďák (AXI 2208/26) a ragulátor JETI Advance 12 plus, dvoučlánek LI-POL baterií 800 Mah 20C a tímhle osazenej F4U bude chodit jak pila, uvidíš. Těžko říct proč se ti éro tak sklátilo, neviděl jsem to, ale asi malá rychlost, možná pomalá reakce na kniplu....První start z ruky ti musí hodit někdo jinej, abys měl od začátku ruku na kniplu, to je zásada, pokud nemůžeš startovat ze země.
F4U Corsair 29.3.2008 02:07
No tak na to bacha, při tomhle plošným zatížení to bude vážně stíhačka, takže si pádovku "ošahej" ve výšce abys věděl jak moc můžeš tahat u země, optimální situace je ta, že při přetažení bez plynu se ti mašina nesklátí do vývrtky, dá se to podchytit trimem a nebo být připravenej na kniplu včas kontrovat. Pamatuj že čím větší plošný zatížení, tím větší poškození při eventuální havárii. Pozor na těžiště!!! víc ve předu určitě nevadí, v žádným případě ne vzadu, pro zálet je lepší éro těžší na čumák na mírně natažené výškovce. TALLY HO!!! Radek. (s tou hvězdou na křídle je to pravda ale na funkci to nebude mít vliv:-))
F4U Corsair 28.3.2008 00:00
vypadá fajn...serva v setech ja námět na román:-) lítám corzára od FSK předělanýho z gumáka a neboj se vlka nic, řídím ho jen výškovka - směrovka a lítá parádně, to vzepětí ho hodně stabilizuje. Trošku mě děsí ta váha 0,5 kg je vážně dost na takovýho prcka moje makety maj všechny kolem 300g (zhruba o stejným rozpětí), bude to stíhačka, napiš jak to chodí, kdybys potřeboval poradit tak mi napiš na mejl. TALLY HO!!!! Radek.
SU-37_SuperFlanker 27.3.2008 23:13
I ta ruská zima kolem na té letové fotce je parádní:-)
F4U Corsair 27.3.2008 23:12
pěkné, pěkné...to je set? Radek
DAN 26.3.2008 22:25
Moc pěkné.. úplně to cítím, tu vůni kanagomu a napínáku v tom kroužku...už je to tak dávno...asi taky něco vykrouhám z nostalgije :-)
Katana Krill 33% 13.3.2008 17:18
ÁÁÁÁ známý krasavec kroměřížského nebe... Na tom samým místě jsem nafotil svoje maketky, Radek. P.S. Padesátka zlín už vrčí jak vzteklá,( byly to vybitý baterky v zapalování) už jenom čekáme na počasí, tak se určitě uvidíme na letišti. Zdravím tě.
Saper 13 12.3.2008 18:27
Ahoj, nemám možnost ICQ, takže jedině e-mail, mám ho na profilu, plánek od tebe klidně odkoupím....Radek
Saper 13 11.3.2008 20:59
Kde jsi ho sehnal???? Já ho sháním už 15 let, od té doby co mi uletěl ve Znojmě na krajským přeboru...Saper 13 je nejgenialnější á dvoka všech dob...mohl bych tě požádat aspoň o výkres jak krasavce doděláš? Dík za odpověď, Radek.
SF 24 Motorspatz 11.3.2008 17:50
moc pěkné...na jaro i do termiky, paráda..Radek
F-117 Nighthawk Stealth 10.3.2008 21:15
Už to lítá?
MiG 15 10.3.2008 20:52
jak ti ta 15tka lítá?
F/A 18 - Hornet 10.3.2008 20:27
Nádhera...že bych šel taky do "roury" ? Dmychadlo má asi menší účinost než vrtule, je to poznat při létání? Musí našinec tahat opatrněji? Radek
Spitfire IX-C 10.3.2008 20:07
Ahoj, od alfy jsem neměl možnost cokoliv lítat, trochu mi u nich vadí zalepení kabiny bez možnosti "vymazlit" interier a vůbec málo bižuterie kolem, jinak stačí v podstatě srovnat váhu a rozměry mezi FSK a Alfou a zjistíš že je to to samé, pokud jde o modely FSK, mám je hnané AXIkama 2208/26 a při váze kolem 300g to jsou opravdu rakety na plný plyn, ale maketový lítání je o pomalých a procítěných obratech a na to stačí 40% plynu, stroje jsou stabilní ve všech polohách, FW-190 až neuvěřitelně moc, vpodstatě ho bez směrovky nedostaneš do vrtáku, u spitfira je to trošku jinak, pokud jej přetáheš padá do vrtáku bez varování, ale to už musíš zatáhnout opravdu fest,to je dáno zase půdorysem křídla, elipsa je prostě taková ikdyž ji kluci v FSK zkroutili do negativu (cca 3mm). Ani jeden stroj se mi nepovedlo "utrhnout" na rychlosti, je to dáno malým plošným zatížením, jinak makety od FSK mi poskytují přesně to co jsem kdy chtěl postavit si kit a lítat s ním.
zlin Z-XV 10.3.2008 19:14
krasavec...
Junkers JU-88 7.3.2008 22:47
čau Miro. Dva konce co jdou do příjmače spojit v-kabelem, vývody co jdou do baterek propojit tak abys měl jen dva kontakty na baterku, je důležitý vědět co máš za rega, jinak celý téma je dobře rozebraný na fórech www.rc mania tema "dvumotorák" a www.rc fogli téma "JU-88"
Alba pro vaše modely
Navštivte také největší modelářské fórum RCMANIA.cz
© 2024 RCAlbum.cz - všechna práva vyhrazena
Jak přidat můj model | O serveru | Podmínky | Kontakt | Ikonka | Nápověda
Zpět na začátek