Ročník:1968
Modelář od:1977
Bydliště:Pardubice
Letiště:Podhořany, Pardubice Nová Cihelna
EOS II 7.3.2018 18:04 Samosebou to zapíchnuté v zemi je hned, stačí trochu víc potlačit! Ale k tomu to vlastně slouží. Je to sice nereálné, ale pokud se soutěží, tak jde i o přesnost přistání a bez toho se to neobejde. A to se u F5J každý snaží o lehké přistání vzhledem ke křehkosti modelů. U F3J to je jiný mazec! Co se týká otáček motoru, je to 1400. Jinak model je po letové stránce velmi hodný a stabilní, točí na pětníku. Prostě pěkné polétání! | |
Musger MG12A 3.4.2013 14:30 Nádhera! přesně model dle mého gusta. Jen je mi smutně když se kouknu na hodnocení.Do teď hodnotili dva lidé a známka je tři! Za takto pracný a vlastnoručně vyrobený model je to k pláči.Asi nejspíš závist co? U mne určitě za "5" a přeji hodně krásných letů! | |
RC větroň 26.6.2012 14:32 Nejsem si úplně jistý,ale mohla by to být maketka větroně z roku 1947 Šroubek-Ferdík.Orlík to tedy na 100% není! | |
Blaster 3 SC F3K 4.3.2012 09:03 Pěkný kousek,koukal jsem i na video výrobce,tam je atraktivní předváděčka.Koupil jste ho přímo od výrobce? | |
Polikarpov I-185 23.2.2012 12:27 Model už má nového majittele.Přeji hodně spokojených letů! | |
Polikarpov I-185 23.2.2012 08:31 Ano je hezká,mě se taky líbí,navíc zpracování od výrobce je velmi dobré.Já si s ní krásně polétal,ale změna zaměstnání,dojíždění 100km každý den mi trochu ubrala na možnostech,nevyužité baterky doma začaly chátrat,na nevyužité modely se prášilo a tak jsem se rozhodl,že vše omezím a budu lítat jen modely na 3s 2200 protože na ně toho mám doma nejvíc a ty se do něj nevejdou.Z euforie nad tímto kusem jsem si od pana Kučery pořídil ještě Spitfira,ten letěl jen párkrát,ale osud má stejný.Jinak nabízel jsem je oba na modelbazaru,to je pravda,ale připadá mi,že poslední dobou je to tam akorát samý podvodník a vyč.........,takže jsem je stáhnul a třeba se někdo najde,komu by udělaly radost. | |
Limit RCV2s 18.4.2011 19:53 Jsem rád, že jsi spokojený.Opravdu je to Limit od Josefa Bíbra, jeho pořadové číslo je asi 4.A rok vzniku jsi datoval dobře.Doufám, že mu na křídlo přibydou další skvělé výsledky!Hodně štěstí! | |
Katana S 30E 7.4.2011 08:49 Ať ti dá hodnocení kdo chce a jaké chce, věř že jsi si pořídil vynikající mašinu!Mám tu samou, jen v jiné barvě a jiném obsazení ale je to jeden z nejlepších strojů v mé modelářské kariéře, který jsem kdy měl! Tak si ho hezky užij! | |
Admirál 2 5.4.2011 12:08 Nádherně postavený model.Tahle stará krása se u nás zase vrací i v soutěžích.Nová národní kategorie RC VS je plná takových modelů a je to fakt klidné a pohodové polétání pro "starší pány".Přeji hodně stoupáků a nádherných chvil při létání!. | |
Jaded Maid 5.2.2011 20:18 Spalovák tam sice kdysi původně byl, ale dnes? Téměř hodinové lety,pohoda a klídek, člověk si to prostě užívá.Možná, že kdyby tenkrát měli tu možnost, tak by spalováky ani nebyly. | |
Jaded Maid 5.2.2011 13:01 Krásný model,Pepa Bíbr je skvělý konstruktér i stavitel.Těchto modelů je již několik.A jak lítají se můžete podívat na tomto odkazu.http://www.youtube.com/watch?v=dpQzrQU1J0o | |
Delta 1 6.9.2010 18:19 Nevím, jestli se to vůbec může říc, ale já za to dal 690 Kč i s poštovným! | |
Delta1 3.9.2010 19:40 Ahoj! Mám ji taky a dnes byla první možnost ji zalétat!Je to úžasná mašina,létá krásně,hodně si nechá líbit.Umí pomalu i rychle,při plném natažení nikam nepadá.Přemety,výkruty,let na zádech a nejkrásnější je pomalá a skoro plochá vývrtka!Prostě jsem si ten dnešní zálet užil, tak přeji podobné zážitky a hodně štěstí! | |
Coyote 11.7.2010 13:32 Ahoj!Taky jsem ho měl,lítal parádně jen se čtyřstovkou 6V a na dvoučlánek LiPolek 1200mAh.Lety v prosinci roku 2004 byly v trvání 28 - 30 minut na jedno nabití.Dokázal přemety,s rozjezdem výkrut a trochu i let na zádech.Na všechno mám očitého svědka.A pak jsem ho prodal HOKIMU!Dodnes toho lituji!Proti Hokimu nic nemám,ale mohl by tu tedy klidně napsat své úpravy,jako byla změna úhlu náběhu křídla proti původnímu apod. | |
Rainbow EP 5.12.2009 08:01 Lože křídla jsem nijak nevyztužoval a nejsou s ním problémy.Co se týká lišt horní části trupu tak tam jsem to opravoval protože to bylo rozmačkané.Hned za křído jsem vsadil destičku balsy a do ní jsou zapuštěné nosníky.Některé nosníky jsem vyztužoval podlepením balsovými lištami a trojúhelníčky.Ale bylo to fakt jen kvůli opravě.Vše ač nevypadá je dost pevné.Kola jsou původní.Létám jak na asfaltu tak na louce a nejsou s nimi potíže.Klapky jsem zkoušel včera, ale abych pravdu řekl,to éro dokáže letět tak pomalu že rozdíl je téměř neznatelný.Odběr jsem zatím neměřil.Taky si myslím, že někdo by asi potřeboval silnější motor, viděl bych to třeba na AXI 2820/12, já létám dost na pohodu a je to vlastně velký a obratný park-fly.Diferenciaci používám téměř vždy ale na každém éru jinak.To se musí vyzkoušet. | |
P-47Thunderbolt 2.12.2009 21:38 Ahoj!Fotky jsou krásný,tohle éro lítá fakt skvěle.Už jsem ho měl,tak z vlastní zkušenosti doporučuji hlídat páky zejména u křidélek.Pokud nezměnili technologii,tak jsou prošroubovány jen přes polystirén a časem dochází k uvolnění nebo vylomení a pokud si toho člověk nevšimne je to rána!Přeji hodně krásných letových hodin. |