Ročník:1969
Modelář od:2007
Bydliště:Praha 9
Letiště:kus volne plochy, nejcasteji Dehtary :-)
Web:divnej.net
“tak neco mezi ferdou mravencem a broukem pytlikem :-)”
Pegasus 24.8.2009 15:32 Toz gratuluju, jsem docela zvedavej, jak se bude chovat ta uhlikova vyztuz v pripade drsnejsiho uniku z termiky, draty umej pekne zapruzit, skoro jsem neveril, ze to neni trvala deformace :-), taky doufam, ze se konecne nekde dozeneme ... | |
Thermik Excel 19.6.2009 08:12 Majitel 1. auta nabiji z akumce na plose, protoze baterka v aute uz je fakt tropicka a pak bych neodjel :-) Jinak ta poletucha je moooc pekna, velika, krasne lita ... akorat si Vigo nesmi zapichovat vrtuli do kolene :-) | |
TORO 900 5.5.2009 10:51 Moc pekny, odendavaci stabilizatory bezva napad pro skladnost, jeste nejak spachat deleny kridlo a nema chybu :-) | |
Pegasus 28.4.2009 09:36 V nejsirsi casti (pod kridlem) 6 cm, pak se zuzuje ... | |
Pegasus 30.10.2008 18:20 jj, lehoucky to je diky dutymu trupu, slepenymu z desek a kridlo taky neni zrovna dvakrat tlusty.Astir nevypada spatne, ale ma polovicni rozpeti a v takovym pripade nedam dopustit na Toro900, Pegas mi s tema skorem 2m prijde na pripadny ocuchavani termickyho proudeni prece jen veselejsi a pri tomhle plosnym zatizeni mu musi stacit i horkej dech :-) Motorovej cas jeste nemam poradne zmerenej, jednak je ted zrovna docela hnusny pocasi a druhak posoupli cas, takze v tejdnu uz je tma. Ale odbery na plnej knedlik jsou u 2cl cca 5A a u 3cl kolem 7A, takze zalezi na kapacite akupacku, predpokladam vydrz vice nez dostatecnou ... |