Toro 900 LED 30.8.2010 14:08 Nemáš problémy s tím lítat za tmy? Řekl bych že rozeznat polohu díky jednobarvnému svícení a "průhlednosti" EPP bude problém. Já mám na toru nastříkané ze spoda oranžové pruhy které se proti slunci prosvítí a pak vůbec nevím jestli koukám na spodek neo vršek :( Jako osvětlení na noc bych spíš preferoval takové ty neonové trubičky na obrysu s barevě odlišenými stranami. | |
Toro 900 LED 30.8.2010 14:01 Nemáš problémy s tím lítat za tmy? Řekl bych že rozeznat polohu díky jednobarvnému svícení a "průhlednosti" EPP bude problém. Já mám na toru nastříkané ze spoda oranžové pruhy které se proti slunci prosvítí a pak vůbec nevím jestli koukám na spodek neo vršek :( Jako osvětlení na noc bych spíš preferoval takové ty neonové trubičky na obrysu s barevě odlišenými stranami. | |
Dolphin 27.7.2010 13:45 Hustý, podle údajů na krabici to zvládne kroužit a létá to i ve větru 0 m/s! 8-) | |
MIG - 29 7.10.2009 09:45 Jéé ten je parádní. Něco takového by se mě líbilo jako náhrada Tora. | |
Long Shot 3 6.10.2009 11:04 Elektronika se tam vejde bez problémů. Baterka s regulátorem celé zmizí ve špičce a v prostoru před servy je pak přijímač a ještě hafo místa (ten přijímač by se tam vešel ještě jeden) vyplněné molitanem. Za servy pod křídlem je v trupu také spousta prostoru ale nejde se do něj dostat. | |
Long Shot 3 6.10.2009 11:01 Elektronika se tam vejde bez problémů. Baterka s regulátorem celé zmizí ve špičce a v prostoru před servy je pak přijímač a ještě hafo místa (ten přijímač by se tam vešel ještě jeden) vyplněné molitanem. Za servy pod křídlem je v trupu také spousta prostoru ale nejde se do něj dostat. | |
DIU DLG 20.7.2009 13:23 Posunutím závaží co nejvíc dopředu do vydlabané špičky jsem ušetřil 20g olova a letová váha je krásných 185g. | |
DIU DLG 17.7.2009 10:05 Letový čas nepotažené verze na rovině bez termiky je při váze 205g průměrně 7s maximum je tak 10s ;) | |
Toro 900 4.6.2009 10:53 Srovnáváš nesrovnatelné. Za prvé každý má jiná měřítka a nároky, co se mě týká je rychlost víc něž dostatečná. Při plném plynu se pohybuje přes 80km/h (měřeno odhadem dle aut na souběžné silnici). Za druhé máš úplně jiný motor, vybavení a také jinak řešené vyztužení. Všechny tyto drobné odchylky se podepisují na tom jak se křídlo v letu rozvibruje a jaký je výsledný zvukový projev. | |
Ion PRO+ 16.4.2009 12:07 Vyztužení je dělané dodatečně po první havárii ;) Je to uhlíková tyčka 0,8mm přiheftovaná vteřiňákem pak je každá skupina přelaminována proužkem skelné tkaniny 80g/m. Absence směrovky vůbec nevadí. Dle vyjádření výrobce pana Paláčka pokusy o její dodělání nebyly úspěšné, protože plocha směrovky by musela být neúměrně velká. | |
Scooter 24.3.2009 09:08 Na prvn9 pohled jsem myslel že tam máš spalovák ;) | |
Toro 900 17.2.2009 15:18 O víkendu jsem ho konečně zaletěl, model letěl hned na poprvé. Nárazy větru kolem 4m/s mu nečinily větší potíže. Trimovat nebylo co, pečlivé nastavení výchylek a neutrálů se vyplatilo! Pilot je přilepen pomocí suchého zipu a tavného lepidla. Měl jsem trochu obavy, ale drží jako přibitý :) S uvedeným motorem a vrtulí má velmi slušnou rychlost a fantastický zvuk!Pilot není žádný sebevrah, ale profík každým coulem. Po celou dobu letu nehnul ani brvou :-D | |
Challenger Pitts ORACLE 1.10.2008 10:31 Mě ten kužel docela drží, vydržel i pár lehčích čenichovek, ale s vrtulí APC používám také matku. Vzduchoplavec, dej si pozor na váhu baterek jinak vyjde blbě těžiště. Je to dimenzované na 3čl. 800 mAh! | |
Fokker V-23 30.9.2008 15:02 Paráda, ještě osaď pilota s vlající šálou a bude to dokonalý :) Nejsou ty křidýlka moc malý? | |
Ion PRO+ 3.6.2008 11:27 Ještě neletěl, zkusím ho zaletět teď o víkendu. Ten kabel je servisní konektor (Schulze) a je přes něj napojená Gábina. |