Ročník:1978
Modelář od:2007
Bydliště:Ostrava
Letiště:Ostrava
ICQ:245075328
FAST 1300 21.4.2008 10:40 Hmm jede ale neleti - to je u letadla dost podstatny problem. :-pAle jinak je to hezke, neco podobneho mam rozkreslene na stavbu, ale spis to vypada jako DeHavilland Vampire. Toz at se podari to rozletet. Nak | |
Wild hawk 13.3.2008 08:10 Ze zeme odstartujes v pohode, ani pristani s kolecky neni problem. Ale chce to asfalt, na travu jsou ty kolecka prtava. Rozjezd na vzlet je asi 15m. Nak | |
F-117 Nighthawk Stealth 11.3.2008 08:36 Tak to sem vazne zvedavy jak to bude litat, protoze skutecne F117 zajistuje stabilitu ve vzduchu palubni pocitac ;) | |
Bae Hawk T1 EDF 6.3.2008 14:31 To by me nenapadlo :) no uz se tesim az budou fotky z dokonceni a nejake video z letu. Nak | |
Bae Hawk T1 EDF 5.3.2008 12:33 Parada :) jaky zpusobem se pak da dostat k motoru, treba kvuli oprave nebo vymene? Nak | |
Miles M.14 Magister 25.2.2008 20:14 To je krasa :) radost pohledet. | |
Taifun 25.2.2008 13:58 Pekne ero. Gumovy pohon vyuziva spalovani gumoveho paliva nad gumovym pistem? :D Nak | |
Capriol 4.2.2008 17:43 fatality> no tak tenhle ma, jinak by lital vykruty do sudu o prumeru 1m. S motorem i bez, je to porad stejne :) | |
Capriol 21.12.2007 23:34 Arab> Stridak tam samozrejme pujde, jak uz sem psal v popise (ktery si asi necetl). Li-Pol baterie nechci. | |
Capriol 21.12.2007 12:19 BOSS8> Kridlo je udelane pekne, VOP taky. Prepazky by mohly byt udelany z lepsi preklizky, z tvrdsi. Trup me prijde dost krehky, je to 5mm DEPRON. Podvozek vypada bytelne, ale tak otazkou je nakolik vydrzi prepazka tvrdsi pristani. Je to vsechno lepeny 5ti minutovym epoxidem a delal sem to poctive. Kdyz sem ho stavel, tak je treba davat na praci s trupem, silnejsi stisknuti se proste projevi a stopa zustane.A loze motoru je lepena prepazka z 1+4 mm preklizky, dle meho vetsi rana do cumaku motor vylomi ven. A tak neni to neznicitelny WildHawk, musi se s tim pristavat s citem :) sem na nej vazne zvedavy, snad me vztlakovy klapky pomuzou s pristanim. |