Ročník:1980
Modelář od:1993
Bydliště:Otrokovice
Orion 18.8.2019 00:58 Ma to tvary blizke FMA IA 58 Pucara... Byla tam inspirace nebo nahoda? | |
Handley Page Hampden 7.8.2019 23:17 Parada! Jeden z vicemotoraku ktery byl v seznamu tajnych projektu... A co to temer trojuhelnikove kridlo, jake jsou padove vlastnosti? | |
Caproni Ca133 30.7.2019 21:00 jeste je to ve fazi ladeni... casem bude | |
Fw189 - Rám 6.5.2012 15:17 Vycházel jsem z monografie Focke-Wulf Fw-189 od MBI rok vydání 1996 autoři Kučera Bernad Androvič a jsou tam i fotky slovenských strojů. Já jsem nechtěl aplikovat obvyklé značení německých letadel, pak jsem měl na výběr vedle Slováků Maďary, Rumuny a Bulhary | |
HepCat 19.1.2012 07:51 Další foto s barvami dodám. Jinak serva podle Rašky jsou moc vzadu i pro pohon s motorem SPEED400 jsem musel trochu dovážit cca 15g olova (baterka hned za motorem). Se stříďákem jsem posunul baterku co to dalo a serva s ní (po havárce jsem dělal nové táhla a jsou nakonec přístupná po oddělání křídla). Nakonec jsem do čumáku ještě musel dát cca 35g olova. Takže váhově jsem užitím stříďáku nepolepšil. Výchylky serv výškovky a směrovky jsem měl max +-10mm pro směrovku jsem měl obavu, že to nebude stačit a budu muset ořezat výškovku aby se kormidla do sebe nezasahovala při max výchylkách. Tyto obavy byly liché. Ocasní plochy jsou na poměrně dlouhé páce, takže výchylky kormidel nemusí být velké. Při velkých výchylkách směrovky má model tendenci se rozhoupat do boku při jejich povolení. Zářezy jsou pro tvarové napojení na žebra a k vrcholu náběžné hrany. Při broušení po celé délce pak vím lépe jestli brousím rovnoměrně a zároveň jak jsem blízko cílovému profilu náběžky. | |
JU87 STUKA 21.9.2009 10:41 Barvy jsou použité lihové /Agama, Humbrol.../ a pak pro sjednocení stříknuté bezbarvým lesklým polyuretanovým lakem /vodou ředitelný/ | |
Chroust 1.2.2009 10:48 To se dnes moc nevidi. Kolega byl COX jednu dobu primo posedly | |
JU87 STUKA 31.1.2009 21:09 Bačkory jsou z laminátu. Připevnění ke křídlu je vyřešeno přes blok z EPP, takže při nejhorším bačkora zapruží a nanejvíš se odře pokud bylo moc tvrdé přistání bez podrovnání. Laminát je na blok EPP přibodován vteřiňákem. Pružení podvozku s kolem zabezpečuje ocelová struna 3mm, která z bačkorou vůbec není spojena a tak rázy při přistání se na ni tolik nepřenáší. Struna je napevno vlepena do přeližkového žebřa křídla. Další tlumení rázů je použití mechových kol. Na fotkách jde vidět přechod EPP-laminát, ale EPP je stříknut lihovou barvou, takže tolik to nebije do očí a svou funkci uspokojivě plní. | |
JU87 STUKA 30.11.2008 13:58 Plan byl CRD (co ruka dala) hlavně pro žebra křídla spojek v lomení křídla, ale popral jsem se s tim. Had je samolepící folie. Podklady mám v Corelu 9. | |
JU87 STUKA 30.11.2008 13:13 Ten kužel dostane. Ale ještě musím nějak pořešit chlazení motoru /a to je hlavní důvod proč jej zatím nemá/ | |
JU87 STUKA 30.11.2008 09:15 Fotky jsou z jedné veřejné akce tehdy 0. ročník dvoumotoráků Halenkovice 2007. Jinak domovské letiště jsou Otrokovice /a kde za WW2 byla i škola kadetů na tyto stroje/. |