Ročník:1981
Modelář od:1997
Bydliště:Dolní Dobrouč
OPUS 9.8.2010 11:48 Díky za info.. ja ho nemám přímo od Macha,ale v jeho dílně jsem jednou byl. | |
PONY 5.8.2010 21:41 tento model jsem vídával létat s MVVS 4,6 . je to už spousta let. měl ho otec.Když počítáš s elektropohonem ,proč tam máš lože pro spalovák?A dávat na Ponyho podvozek.. no nevim je sposta jiných modelů s podvozkem, třeba takový Fénix.Pony má idealně modelovaný trup na sedání na břicho. Podvozek bude příďový? | |
THUNDER 3D 3.8.2010 15:00 když si stavíš model podle plánu či podle své fantazie, máš dopředu již představu čím budeš osazovat , a podle toho lepíš, ale když si již pořídíš hotový model musíš tam dát to co doporučuje výrobce , a nebo musíš shánět jiné ale rozměrově podobné. jinak musíš třestavovat... | |
Capriol 28.6.2010 12:15 toto ero se bude ve vzduchu chovat zřejmě podobně jako diablotin ne? připadne mi že profilem křídla , si jsou hodně podobný. | |
Hercules c-130 7.6.2010 16:56 to musí být bzukot, jako roj včel. co ty motory šlapou všechny spolehlivě? | |
Spitfire 6.6.2010 09:58 no nevim , byl bych naštvaný kdybych bouchnul s erem hned při záletu.a tyhle hmoty se i rychle opotřebují. | |
MINI NIMBUS 9.5.2010 20:46 to jste létal na červené vodě? , tam naproti Šanovu? Na jaký vítr se tam létá? | |
Motýl-lehký svaháček 9.5.2010 20:43 Přidávám se . A další podstatná věc, skoro vše je jeho stavba. Hezká éra. | |
MiniCorado E 25.4.2010 11:47 Ahoj, ja ho mám též.Jen jako větroně, váha kolem 550gramů, tehdy jsem si ho pořizoval od pana Vojtíška , měl nějaké dvojkové kusy. problem u nich byl jen estetický, z určitéhu uhlu pohledu byl vidět nosník , na dotek však cítit není.Vybral jsem si křídlo , Vojtíšek ho vzal do ruky a řekl "vybral sis dobře je malinko tešší, a pevnější"věděl, že moc nalétáno nemám. Ja se s timto modelem seznamoval s řízením pomocí křidélek.je to už řada let co ho mám . letos jsem už s nim byl dvakrát jendou na malé mezičce, kdy foukalo podle aktualni předpovědi 1-2m/sa model se dal udžet v letu teřba i 20minut s první termikou, občas i s lízáním jarní trávy.druhé létání bylo na svahu při větru 12m/s.nekonečné létáni:-) Křidélka mám namíchané jako brzdy na páce plinu , klopím je proporcionálně dolu, při točení termiky mohu plinule nastavvovat odtokovou hranu, a dále mám nastavené dvě tvrdé polony s nastavením křidélek nahoru , pro lepší pronikání proti větru , vše mám namíchané bez výškovky, tu držím na páce. | |
MiniCorado 19.4.2010 10:34 teda to musela být šupa. to naštve sezona před náma a model jde do kytek, a životnost modelu pu roku . Ja mam akorát zkušenost s tímto modelem na svahu ,Chtělo by to model aspoň o rozpětí dva metry. pak by jsi na to viděl zasejc lepe .Třeba něco jako u sousedské konkurence Lynx-E | |
PORTERFIELD CP-65 COLLEGIATE 15.4.2010 19:43 vhodný pro začátečníka? určitě by bylo potřeba alespoň dobřé létat na pc. , model je v letu klidný , realistický ,oproti plánu jsem na model dal silnější motor pan Fara na něho doporučuje motor 2,5 až 3,5ccm a já jelikož jsem chtěl model startovat pouze ze země tak jsem volil silnější pohon. S tímto modelem jsem se seznamoval se startem ze země a následném přistávání na sekanou plochu. jinak mé předchozí modely byly větroně a motoryzované větroně .S nima se létalo uplně jináč.u nich se nekladla důležitost na řízení otáček motoru, motor 1ccm točil deset minut plné otáčky a pak zdech páč došlo palivo:-) a mohlo se pul hodiny z obrovské výšky plachtit a kroužit dolu:-)tehdy jsem neměl možnost učit se na simulátoru.a tohle byla rozumná nedestruktivní škola:-)Model jsem odstrojij a elektorniku s motorem vložil do Pottiera.Video nemám jen pár těchto fotek. | |
Velký model větroně 30.3.2010 21:20 Dobrý večer, tohle je paráda ,taková obří "vedvojka".Na taková era je potřeba velkých otevřených svahů že taky bych chtěl něco postavit třeba Šohaje nebo Kmotra . | |
SG38 21.3.2010 03:01 Ja tento model ŠK-38 kdysi stavěl, právě z těch plastových dílů, i plastová žebra to mělo. co si pamatuju tak kluz to mělo slušný. jen byl problem to dobře vypustit z ruky, ale když se povedl odhoz , tak sem se pak daleko prošel, jednou s kamarádem jsme ho vyvlekli na provázku do slušné výšky, jenže když by se už dal vyvléknout natočil se nám směrem na les , a korekce směru zatažením za provázek , došlo k velkému náklonu , a šel šikmo a rychle k zemi .. abyl na drť.Torzo mam uschovaná dodnes. | |
Tachikawa Ki-77 14.3.2010 19:50 tedy dobré načasování.. Z videa jsem to pochopil, tak jak jsem to nastínil:-) | |
Tachikawa Ki-77 14.3.2010 13:06 ahoj," a co to povolení k vysílačům máte? " tak a děda má klid, než pujdete lítat s jiným erem... | |
Iljušin Il-2 „Šturmovik“ 23.2.2010 12:08 ahoj jo to je pravda , ten návod je dost dobrej , číst ho dřív , tak žádný epp model bych nepořizoval.A hned bych ďoubal vlastní stavbu. | |
Toro 900 2.2.2010 21:47 GWSko, a všiml sis vubec , že má v rukou letadlo? | |
neznámý 2.2.2010 17:37 Opravdu se to Fakiru pouze podobá.. Škoda že otec křídla zničil na jiném modelu,takhle je jen trup, ale je krásný zachovalý,. Ta kabinka se liší tvarem jak říká Veka, a výškovka se poutá také jiným způsobem.Já bych model nechal tak jak je, a létal s ním na svahu. Má to taky své kouzlo,a křidélka bych tam nedělal.Véčko na křídlech je ,tak za směrovkou pujde. A když omotorovat, dat na pilon mezi křídla spalovák max. 3,5ccm | |
neznámý 30.1.2010 14:51 Ahoj , a nemohlo by se to jmenovat Fakír?? snad stejný trup se válí u nás doma v dílně ve skříní. vyškovka je umístěna taky stejně , a torza křídel, by také odpovídala. Tak bych řekl že to je Fakír, jako náš, ze skříně. | |
Kartonový pokus 17.12.2009 23:10 Ahoj Mikie , už byl model ve vzduchu? napiš pak ju? ja když viděl tvuj model, tak mě to vrátilo do mých dětských let a začal jsem se hrabat třískama na půdě:-) taky sem dělal ruzný experimenty . a taky si mě motivoval k tomu abych semka dal papírovou vystřihovánku sic není rc ale jediná vydržela ,ostatní era z té doby jsou rozlámaná protže létala:-) já v té době rcčka neměl.v tom je dnešní doba lepší. |