Kaiser
Seznam oblíbených modelů je prázdný – stiskněte pro přidání do oblíbených
Kaiser

Bydliště:Praha

Letiště:Točná

Rád stavím to, co se nedá koupit jako stavebnice.

Komentáře uživatele Kaiser
T-55 1/8 30.1.2015 15:13
Taky sem spíš do luftu, ale tohle kladivo stojí za to. Super práce.
SAAB J29 Tunnan (sud) 30.3.2010 20:27
Tak první zkušenosti v letu - NICMOC. Dopředu celkem jo, do prava taky ještě jakštakš, ale do leva ani Ň. Po různých zkušebních úpavách nakonec vyhrálo posunutí a menší zvětšení výškovky a směrovky o 5cm vzad. Sice nabral mirně na váze, protože sem musel dovážit posunuté těžiště, ale zato začal lítat i do leva. Faktem je, s váhou 570g i s 1500mAh 3s baterkou se mu proti větru cca 5m/s moc nechce a i na plný plyn má co dělat, ale na dmychadlo s tahem 400g to celkem ujde.
P-82 TWIN Mustang 17.5.2009 23:26
Tak byl dnes Mustang zalítnut. Přidáno pár fotek z letu.
AIRBÁBA 21.2.2009 19:53
To Hoki: Byla to ta největší vrtule, která byla k dispozici v kufru a vejde s tam. Až půjdu nakupovat do modeláře, tak se poohlédnu po větším stoupání. S vrtulí 8/6 se tomu jezdit po sněhu moc nechtělo.
He 219 UHU 29.1.2009 11:28
Děkuji Leguanovi i jménem Michala za zdokumentování záletu.
Vought F4-U Corsair 15.11.2008 23:15
To JenikKL: Ahoj Jeníku, já své "polystreny" nestříkám, ale štětkuju. Používám barvy na bázi akrylu, ale vodou ředitené.Kupuji je v OBI. Nejsou zrovna levné. Kolegové a kamarádi používají Balakryl. Nestříkám, protože nemám čím a tak poctivě roztírám, aby bylo barvy opravdu jen minimum a přitom kryla. Jinak co se týká imatrikulací a jiných doplňků, tak ty jsou vyrobeny a vytištěny přes PC na barevné tiskárně a přilepeny Herculesem. Po mírném zaschnutí papír ještě přetřu natvrdo na vrchní straně. Nejen že se pěkně prolepí, ale Hercules po vyschnutí zprůhlední a dělá mu i ochranou vrstvu s kterou ani voda nehne (viz moje hydroplány).
SARO CLOUD A.19 9.8.2008 15:00
Krátké video z letu zde na adrese: http://www.zkouknito.cz/video-saro-cloud-a19?m=456c8baa09
SARO CLOUD A.19 7.8.2008 11:17
Kormidlo má, má ho dokonce v místě, kde byla ostruha. Bez něj by se na vodě neotočil. je spojené se směrovkou.
Plováčky jsou samostatná kapitola experimentování. Maketové, na správném místě pod křídlem fungovaly tak, že se ihned zabořily pod hladinu a táhly mu při rozjezdu křídlo dolu k vodě. Asi na 5. nebo 6. pokus se mi podařilo vyrobit plováčky, které začaly fungovat. Posunul jsem je také více na kraj křídla. Jenže jsem jim udělal asi moc velkou plochu (cca 5x10cm) a levý byl moc skloněný a při letu mě to táhlo neustále do leva. Měl jsem co dělat, abych se dostal zpátky přitom jsem musel točit pravou, do leva nebylo kam. No a abych si taky trošku zalítal, tak nakonec jsem zatím vždy plováky sundal a šlo to taky. Proto některá fotky s plováky, jiná bez. Ale vývoj a výzkum nekončí . . . . . O problémech s křídlovými plováky jsem měl ještě před stavbou menší info. Byl jsem se podívat na pohár sponzorů a tam jsem dostal info, že většinou u křídlových plováčků fungují nemaketové a na hodnocení na stojánce se používají maketové.
SARO CLOUD A.19 6.8.2008 13:05
To JenikKL: Žádná stavebnice, žádný rozsyp. Postaveno z desky extropuru podle třípohledového plánku z encyklopedie letadel. Jenže před stavbou samotnou jsem podnikl dost obsáhlé pátrání na všech možných stranách. Během toho jsem zjistil, že to byl náš jediný amfibie. Provozovaly ho ČSA v letech 1935-1939 na pravidelné lince Praha-Sušak. Z Prahy startoval z Kbel a pro start používal sklopný podvozek. Ten se během letu a při plování zdvihl pod křídlo (podvozek pro malé rozměry modelu ne něm není). V Sušaku přistával a startoval na moři. Let trval 305min. Posádka 2 piloti a až 8 pasažérů. Nalétal celkem 490 hodin. Němci ho nechali rozebrat a uskladnit jako nevhodný pro válečné potřeby. Po válce se prodal do soukromých rukou. Stal se z něj postupně hausbót se jménem Delfín. Tak ho i VHÚ Kbely v roce 1977 odkoupil. Model mohl vzniknout i díky vstřícnému přístupu výstavní komise VHÚ a p. Ing. Sýkory - kustoda sbírek. Komise mi umožnila prohlédnout si rekonstruovaný trup v depozitáři muzea. Pan Sýkora mi pak ochotně předložil veškerou dokumentaci, kterou muzeum k SARU má. Mám i mnoho fotografií, ale respektuji požadavek muzea tyto nezveřejňovat. Křídlo a motory se ale dodnes nenašly a už asi ani nenajdou. Podle korespendence mezi muzeem a nástupcem výrobce SR je náš trup jediným dochovaným exemplářem tohoto typu letounu na světě. Tolik stručně k historii " našeho" SARA a zároveň i podle čeho jsem stavěl.
 
Avia B 534 4.4.2008 21:18
Tak to je mazec! Takhle bych to chtěl umět taky! Tiše závidím. Krásný éro, krásná práce.
F22 Raptor 2.4.2008 20:19
To davidmorelli: Máš ho v poště. Pak se ještě podívej na odkazy.
Hotliner GUPPY 2.4.2008 15:02
Too Johnny: Pokusím se o popis. V křídle jsou vlepeny modelářské Al. trubičky o vnitř.prům.3mm. Jako spojky používám 2ks 3mm ocelové struny, mírně ohnuté, aby vytvářely vzepětí cca 5cm. Pak mám ještě v tomto úhlu zbroušené čelní hrany křídel, aby k sobě pokud možno pěkně dolehly. Celé křídlo je u náběžky přišroubováno dvěma plastovýmy šrouby 4mm a u odtokovky 3mm šrouby z mosazy. (to není nejlepší, ale zatím jsem nenašel plast.šr., který by šel zašroubovat do vlepených vložek.) Jako matice jsem koupil nízkoprofilovou 4mm a do výškovky a křídla 3mm mosaznou vložku s venkovním vrutovým závitem. Vložky jsou: ty 3mm zašroubovány díky svému venkovnímu závitu a ty 4mm zespodu zalisovány do nosníku z let. překližky. Všechny jsou pro jistotu zakápnuty kapkou (skutečně jen kapkou) vteřiňáku. Nejsem dobrý fotograf, ale pár fotek mám. Pokud budeš mít zájem a nebude ti vadit amatérské foto, napiš e-mail, pošlu.
Hotliner GUPPY 1.4.2008 10:41
Má velmi štíhlé křídlo. Výška v nejvyšším bodě je 14mm a hloubka 150mm. Typ profilu neznám, ale i spodní strana křídla má u náběžky profil a před odtokovkou je také malé probrání křídla. Každý z mých zkušenějších kolegů, který viděl křídlo potvrdil, že to bude rychlé. I z plánku je to stavěné jako hotliner. Faktem je, že zatím jsem ho musel držet na rychlosti, aby letěl bez problémů. Ale musím ještě udělat pár úprav a letové vlastnosti se zlepší ve smyslu lepší ovladatelnosti v menších rychlostech. Nejsem větroňář a toto je můj první pokus o větroně. Nepočítám Matese ze styroduru, tam se asi o nějakém konkrétním větroňářském profilu nedá moc hovořit.
F22 Raptor 31.3.2008 23:47
Pro ostatní: http://www.rcgroups.com/forums/attachment.php?attachmentid=1715671 nebo http://www.rcgroups.com/forums/attachment.php?attachmentid=1715671
F22 Raptor 31.3.2008 23:46
Too hubon: Máš to tam.
Mig 8 - Utka 26.3.2008 22:01
Móóóóc hezký. Také jsem o něm uvažoval, udělal jsem si ho jako kitař v měřítku 1:72. Tiše závidím :-)
Alba pro vaše modely
Navštivte také největší modelářské fórum RCMANIA.cz
© 2019 RCAlbum.cz - všechna práva vyhrazena
Jak přidat můj model | O serveru | Podmínky | Kontakt | Ikonka | Nápověda
Zpět na začátek