Ročník:1977
Modelář od:2013
Bydliště:Napajedla
Limit - E 26.10.2016 13:32 je ta váha opravdu s motorem a baterií ? Nevím, Nevím ale celková váha bez motoru má být 1100g. :-) | |
Guppy "H" 24.9.2013 06:21 Mam ho taky a nekdy je to pekne neklidna potvora. Udelal jsem ho trosku podle 2, takze trosku protahlej cumak a udelane vystuzeni vnitrniho prostoru trupu a jine pripevneni kridla tusim byla i nejaka zmena na smerovce. Jinak kdyz se snazim letat pomalu a hodne ho pribrzdim okamzite jde po kridle do vykrutu potvora, 2x jsem ho uz slusne rozbil a podruhe tak ze jsem musel udelat skoro novy trup. Je to potvora co musi litat hodne rychle pak je hodny. Tak preji malo padu a hodne spokojenych letu. :-) | |
mimi 25.7.2013 12:09 Tak vzepětí je asi opravdu velké ale už nevím jestli jsem udělal někde chybu nebo to tak bylo v plánku. Časy jsou max kolem 1min. když je dobré počasí a hlavně létám na menším svahu takže to sem tam i nese. Nejdelší čas jsem měl kolem 8min. ale to byl opravdu extrém, podařilo se my vletět do ohromného stoupáku a bylo to. Výšky nevím to se hrozně špatně odhaduje ale shodli jsme se s více lidma že to múže být kolem 15m možná někdy i výš záleží jestli hážu i trochu proti větru. Já osobně už dlouho pokukuju po nějakém starším ale né moc rozbitém ISISU nebo NOTOSU ale je to finančně dost náročné takže vyčkávám ale každopádně je to pro mne srdcová záležitost. (To nej co jsem zatím z modelařiny skusil :-) Stavba peoběhla v naprosté pohodě podle planku z http://www.f3k.nl/index.php?id=3 a dělal jsem dvě křídla 1: jen z balzy a dopadlo to famozne na to ze jsem nikdy nic takového nedělal akorát byla moc těžká balza což je samozdřejmě ten největší problém tak jsem musel postavit ještě žebrové. Jo a tyčku mám uhlík a zatím drží ale je asi těžká. Toť asi tak vše. | |
Guppy 17.5.2013 07:24 No asi to opravdu bude tím že nemám negatívy ale předpokládal jsem že na hotliner to není potřeba a ono opravdu není, protože pokud létám jako s hotlinerem tedy rychleji tak to neva ale pokud chci trochu plachtit je to asi nutné. Neporadil by někdo jak už na hotovém křídle udělat překroucení? :-) | |
Guppy 16.5.2013 06:14 Tak můj poslední let nedopadnul dobře a zaseknul jsem to do oranice, poškození: v trupu urvané obě přepážky, křídlo - provaný potak a vyškublí kořen křídla a to je možná to nejpodstatnější. Ty šrouby co jsou tam (M4 plast) jsou úplně na h... Kořen křídla jsem měl udělaný opravdu poctivě, vybroušené z překližky aby to bylo pevné a šrouby se neustřihly. Měli by tam jít a asi M3 tak to jest zatím můj postřeh z poškození. | |
GUPPY 1 1/2 15.5.2013 07:10 Tak to gratuluji k záletu a ať ještě dlouho létá já jsem včera havaroval asi z 20m výkrutama do oranice a mám tak na 1 den co opravovat. Tak přeji co nejméně takových přistání :-) | |
Guppy 7.5.2013 12:26 Váhu ještě dodám ani jsem to ještě nevážil a to zatížení jsem jen opsal z jiného guppy ale je fakt že je to dané vahou. Nu ještě to povážím a přepočítám a opravím. Jinak po skušenostech s pioneerem a mimi dlg je opravdu nezvikle jak to musí letět rychle jinak je to havarie. Ještě zvažuji výměnu kuželu s chlazením, včera jsem lítal cca 40min. a když jsem chtel ještě dojet baterku tak jsem to nechal jet asi 2min. na plno a motor byl docela žhavý tak uvidím. | |
GUPPY 1 1/2 7.5.2013 09:28 moc pěkný. Já už jsem i zalétl a je to super stroj tak ať létá. |