Ročník:1972
Modelář od:1980
Bydliště:Praha
Letiště:Sobínka
C-130 Hercules 21.1.2013 23:39 To je drobeček , ale krásnej . O co bys přišel kdyby jsi to nedodělal , pochopíš hned po prvním letu . | |
RG15 1880 3.1.2013 21:40 Co by účastník Depron Cupu - dávám za 5 . Tyhle éra umí lítat úžasně , navíc vlastní konstrukce - je v tom kus člověka , jeho znalostí , zkušeností a zápalu pro věc , každý takový je prostě opravdový letec . Postav něco nového , nenech se odradit ztrátou jednoho modelu - jsou i tací co mají na každý závod nové éro :-) | |
OREL BĚLOHLAVY 3.1.2013 21:28 Pro plachtění by mu rozhodně slušela sklopka - výrazně menší odpor . I létání je pak zajímavější stoupání na jeden pokus - pak už jen plachtění . | |
vso-10 7.10.2012 13:31 Model jsem nestavěl - pouze opravoval trup který už byl v nepoužitelném stavu. Kabinu dělat nebudu - to už čeká nového majitele . Co se týče konstrukcí , odkážu tě na Zdenka Kopečka ( http://www.rckozmodrom.com/RcModely.htm )- je to zkušený stavitel - dokáže poradit , případně vymyslet co je třeba . | |
Zlín Z-226M 7.10.2012 13:21 To je krása. Dávám 5 | |
Gama 2100 - Igor 7.10.2012 13:17 Hlavně nespěchej, pěkně krok za krokem . Najdi si pěkně velký travnatý plácek - s vyšší trávou a zpočátku gamu používej jen jako velké házedlo ( umět to hodit , je důležité při prvním ostrém startu)Důležité je BEZVĚTŘÍ (Gama vítr zvládá v pohodě - to ovšem neplatí pro pilota začátečníka) , po čase můžeš začít zkoušet reakce na RC ... tzn . hodit a zkusit éro rádiem poslat do jiného směru, vrchol tréniku je - hodit a model rádiem dostat zpět do místa startu. když to zvládneš - Jsi připraven k prvnímu letu s motorem - motor spustit na 5- 10 sekund (jen pro nabrání větší výšky) a opakovat cvičení s návratem . Takhle se člověk naučí sám aniž by k tomu potřeboval vagon modelů. Ideálnější ovšem je - učit se pod dozorem zkušenějšího lítače - to ušetří mnoho peněz. Tak letu zdar. | |
vso-10 29.9.2012 01:23 To: NeworJe to polyš + dýha + folie . | |
Kalea MOD 19.8.2012 18:35 Moc pěkné , tyhle éra jsou nejlepší , dávám 5 . Na těch uších to je extruďák ? | |
Smith Miniplane (SIG) 13.8.2011 23:54 Krásnej kus nábytku , pro krásný slunečný den to ale nebude nic moc - ta barva je sice elegantní , ale příliš přitahuje teplo - sluníčko ti krásně " přežehlí " folii. | |
Z5 (V.D.C. speciál) 6.7.2011 23:43 Tohle už kua vypadá dost nebezpečně. To plošné zatížení je brutus a letovka jakbysmet. | |
Ambrosia No.8 1.7.2011 06:33 Myslím že ten kevlar na křídle by ostatní na VDC nepobrali :-))) | |
Blaník L-13 22.6.2011 19:05 Véélká gratulace , udělal jsi pěkný kus práce. Po tý kabině se mrknu, asi mám ještě nějaký šamcajky na Blatníka ve sklepě. Až to najdu pošlu ti mejla. | |
Piper 17.5.2011 08:59 Nechtěl jsem aby mi to rozbil hned při záletu :-) Ale teď už sedí v kabině s baťohem na zádech :-) fotky dodám později. | |
Piper 15.5.2011 22:50 Zatím dávám 7-8 minut , z toho motorový čas (více než 5% plynu) 6 minut . Ihned po přistání měřeno napětí na článcích - 3,8 V , dobíjeno kolem 2000mAh , takže 10minut rozumného létání dá bezpečně. Vydojit ji do vypnutí reglu zkusím až za bezvětří, abych měl možnost bezpečně sednout. | |
THUNDER 3D 8.5.2011 18:42 :-) | |
THUNDER 3D 8.5.2011 16:07 Tak zálet máme za sebou, s china pohonem zavisí v pohodě na 3/4 plynu , problém je opustit vis kolmo vzhůru - je to jaksi lenivé . Jinak obratnost skvělá a celkově výborné éro , takže musím uznat že čínský pohon mu nesluší a tedy dostane co si zaslouží - AXI . Serva nakonec dostal 4x SH-0253 digital servo micro 13,6g (2,2kg/.09sec) ty hodnotím na výbornou, fungují skvěle. | |
THUNDER 3D 5.5.2011 09:17 Sawox SH-0253 jsou relativně rychlá tak je testnu, ve 450 helině chodí na ocase bez problémů. Motor má tuším 1100 ot/v podvozek je relativně vysoký tak je tu ducela prostor pro experiment i s větší vrtulí , malé stoupání má sílu v tahu , a v sestupu zas krásně brzdí. | |
Jadzia ChE 13.3.2011 00:02 Moc pěkné. 5 bodů | |
Jadzia ChE 13.3.2011 00:01 Moc pěkné. 5 bodů | |
Z 37 Čmelák 13.2.2011 02:55 Super Štefan. To je klasa. |