THUNDER 3D 10.5.2011 17:43 Dej mu baterii 3S,vrtuli 10x4.7 a hlavne pak nezapomen na chlazeni kapalnym dusikem! :-))) | |
DC-3 Dakota-Prodáno 4.5.2011 16:05 Mam o neco mensiho trimotoraka (170cm, 2kg) pohon ma dohromady 360W a bohate to dostacuje, start z travy na par metrech, i 300W by stacilo. Takze do te Dakoty bych to videl tak na 400W pohon, tzn dva motory schopny dat max 200W. Pokud chces zachovat ty trilisty vrtule 10x6 a triclanek lipol, tak z toho vychazi nejaka 70 - 80g obezka s kv= 1000-1100 (treba Dualsky 2834CA-9 nebo AXI 2217/16, nebo nejaky cinsky ekvivalent). | |
DC-3 Dakota-Prodáno 29.4.2011 15:38 Obavam se, ze tyhle motory to neutahnou... jedine zeby to vazilo tak 1.2kg celkem a to by zase litalo jako list papiru ve vetru, tedy zcela nemaketove. Jinak to vypada moc krasne, byla by skoda to rozbit kvuli nedostatecnemu pohonu. | |
RORÝS 8.4.2011 17:39 Mam ho taky, akorat v "light" verzi, to znamena jen vyskovka +smerovka a slaby elektropohon na dvojclanek. Vazi 500g a lita nadherne (kdyz nefouka vic nez 6m/s samozrejme). | |
Thermic Excel 28.3.2011 10:28 Neni to cirou nahodou ten puvodne Viguv "autobus" ? ;-) (jasne ze je!)http://www.rcalbum.com/index.php?action=dtl&amode=&id=2478 Spokojenost s nakupem a vykony modelu??? | |
Stinger 10.3.2011 09:50 Tak jsem to s tou cenou motoru zvoral, spletl jsem se, 100$ me stal velkej Hyperion do akrobata co jsem kupoval nedavno, ten Het stal fakt neco pres 65$ i s postou.Uz se taky tesim az zase po zime provetram pylonaka. Ja zatim zlomil vrtuli jen jednou, ale je pravda ze se to stane ani nevis jak. Chce to mit zapnutou brzdu a pred dosednutim si zkontrolovat v jake poloze se vrtule zastavila. Pokud smeruje list kolmo dolu, tak lehce stouchnout do plynu aby se nejak pootocila. A pak kdyz jse vodorovne tak uz jen doklouzat k noze (+ - 50m ;-)) Baterka 2200 mi uplne staci, je to asi na 5 minut ve vzduchu (samozrejmem ne furt na plnej, motoruju tak 3 minutyy, zbytek je klouzavy let "na uklidneni nervu"). Delsi dobu stejne nejsem schopen udrzet pozornost. | |
Stinger 9.3.2011 09:35 Uvidis sam jak to s tim motorem poleti a jestli se z nej zakouri nebo ne. Mega za 2000,- bude bohuzel jen velikost 16/15, ten HET odpovida motoru Mega 16/20 a ta uz stoji pres 2500,- | |
Stinger 8.3.2011 10:54 Mam Escape od Bacinskeho, coz je tvarove temer to same co Stinger (trup je uplne stejny, kridla jsou laminovana do formy).K tomu motoru uz ti psal Nak, nebude to zadna slava. Mam tam Het 2W-20, za 60$ i s postou a beha skvele, pres 600W. Ohledne hazeni - chtelo by to aspon na prvni start nejakeho zkuseneho vrhace. Musi se to mrsknout opravdu vsi silou, v mirnem naklonu doprava a ne moc nahoru, hlavne fakt poradne hodit a na plnej plyn. Me to nejdriv hazel Vigo, pak jsem se to naucil sam, zezacatku byly 2-3 krizovky, ale ted uz to umim. Doporucuju se pred hodem rozcvicit, at si neutrhnes sval ;-) Ohledne brzdeni kridylky nahoru - zkousel jsem to, mam to na prepinaci, ale v praxi to nepouzivam. Model jde v tomhel rezimu jako kamen k zemi a je velmi tezke kontrolovat uhel sestupu. Lepe se mi pristava dlouhym naletem pri zemi a postupnym pritahovani (bez brzd). Takhle se da v rovnem letu nad zemi rozumne vydojit. A taky si nastav male vychylky na vyskovce, uplne staci nejake +-3mm, mozna i min. A hlavne nikde zadne vule !!!! Pro ispiraci odkaz na sesterske letadlo meho stroje - http://www.rcalbum.com/index.php?action=dtl&amode=&id=3787 (muj ma jen trochu jina serva, prijimac a baterku a je o 20g tezsi) | |
WOT 4 Mk2 Foam-E Plug & Play 28.2.2011 14:32 Fuj! | |
Tornádí smečka - sv.kombat 12.1.2011 16:52 Letka smrti !:-) | |
Super Chipmunk 22.12.2010 11:18 Tak pak napis jak lita. Ja mam toho trosku vetsiho od Hyperionu (163cm, 3kg) a stihl jsem zalet jeste nez nasnezilo. Lita moc hezky, klidny hodny model. | |
Stinger 16.11.2010 10:42 Vzduch. = vidim stejne urputny vyraz jako u mne :-D Mel sis Stingera nechat (ikdyz Funjet taky neni spatnej)Honelix = 55ky mi do era nesmej, po tom co predvadely kdysi v Toru za skubaturu.... ale HXT-900 bych tam taky nedal, ty 65ky budou dobry. Miglosch = ty zavody to byl spis jen hec, ja si taky neumim predstavit tech 10 okruhu furt na plnej... a navic si uz vubec neumim predstavit, ze by tam tech modelu litalo vic najednou, sice pravdepodobnost srazky nebude velka, ale pokud k ni dojde, tak 2x100% totalka a jeste bude stesti kdyz trosky nesejmou nekoho na zemi.... | |
Stinger 15.11.2010 17:26 Tak kdy dame zavody ? :-) Jeste muzem pribrat Viga, ten ma taky stejnou motorizaci (a ne ze budes rychlejsi, protoze my mame kompozity a ty "jen drevaka", ikdyz veskutecnosti je Escape a Stinger prakticky stejnej model)...Udivuje me nespokojenost s tema GWS, ja je mam v 2.5m termickym Etalonovi a tam chodi dobre. Ale to je pomalolet, tam je nejaka rychlost serv nezajimava. Napis casem jaky mas skore "pristani / vrtule", ja zatim 18:1... A co odhod, jak ti jde? Me takhle = http://letecka.rcalbum.com/view.php?pic=photo/2010_rc/2010_10_30/05.jpg :-)) | |
Sbach 342 15.10.2010 14:23 Hergot, cim dal tim vic me laka si tohle poridit na elektriku. Dlouho jsem chtel toho 1.6m Chipmunka, ale kdyz jsem pak videl ty dve era vedle sebe (a potom ve vzduchu), tak uz ho asi nechci.... asi budu muset vic trenovat s nejakym mensim elektroakro, at ziskam jine navyky nez jen z vetronu a hotlineru... | |
L 39 Albatros 15.10.2010 14:18 Hrome, takova malicka potvurka s plosnym zatizenim 42, jak se s tim pristava? A ja statuje, da se to hodit? A litat to aspon trosku rychle (kolega na letisti ma EDF Alku od Masika z EPP, ta sice jeci jako tryskac, ale jinak je to bohuzel spis slowflyer). | |
Sbach 342 4.10.2010 14:01 No konecne ho vidim i s motorovym krytem, vypada pekne. Jen si nejsem jistej jestli ty backory na nasem letisti nebudou trochu problematicke, uz tak to ma dost maly kolecka... Kazdopadne se tesim co predvedes az to budes mit poradne sestelovany. :-) | |
Fototroň II 20.9.2010 11:38 Koukam ze Leguan to tady moc neapdejtuje. Kdyz jsem naposledy videl tenhle stroj, tak uz mel pridelany i kridylka a v sobe 2 GYRA !! na vejskovku a na kridylka. Takze jak vide, stale je co vylepsovat az k uplne dokonalosti :-) | |
Siren 18.9.2010 23:26 Kridylka na brzdeni vyklopit nahoru co nejvic to jde, minimalne 45st, lepe tech 60 jak pise Celestyn. Pouzivam to u nekolika vetronu bez klapek, z tech rychlejsich treba Optima II (plosne zatizeni pres 60, takze uz slusna cihla). Mam to na pace plynu, takze muzu plynule pribrzdovat a odbrzdovat. Akorat bych to nedelal v zatacce, proste srovnat se na drahu a az pak brzdit. V rovnem letu s kridylkama nahoru jde vetsina "slusnych" modelu pekne vydojit bez padani. | |
Jibe2 - F5D 25.8.2010 16:08 Jasny, dik za info, zkusim to nastavit podobne (ty brzdy tam uz mam, ale trochu se je bojim pouzivat). | |
Jibe2 - F5D 24.8.2010 15:51 Zkusim ten svuj taky poladit timto smerem. Uz jsem sice zmensoval, ale jeste to trosku chce. Akorat se bojim abych pak na pristani mel dost vychylky na pritazeni. Kdyz to leti pomalu (a bez motoru), tak to na tu vyskovku je dost tupy (pri tech 1mm vychylkach). Nebo nejak prepinas na pristani rezim?? |