Album RC modelu
Seznam oblíbených modelů je prázdný – stiskněte pro přidání do oblíbených

Bydliště:praha

Ukázat přátelům na Facebooku
Vložit model do oblíbených

BANANA-e

Parametry

Výrobce: Baudis model
Kategorie: Větroň
Materiál: Celokompozit
Rozpětí: 1450 mm
Délka: 820 mm
Váha: 814 g
Plocha křídla: 19 dm2
Vrtule: 9x5
Motor: RAY C3530/10 340W
Elektronika: JETI
Serva: 2x HS125, 1x HS65
Baterie: DUALSKY 1800mAH, C25/30

Hodnocení

6
z 10 | 2 hlasy – kdo hodnotil
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce

Popis

..první přišla na řadu montáž motoru-přepážky, epoxidem to moc nedrželo..tzn..budu to předělávat..a prostě to trochu ze 3/4 obvodu přepážky olaminuju skel.tkaninou. (nahoře je třeba
nechat prostor pro zasouvani krytu), největší obavy jsem měl z vyřezávání prostoru pro serva..nakonec se ukazalo..že to byla možna ta nejmíň náročná prace :) ...vyřizl jsem prostor pro celé servo (HS-125 s kovovymi prevody..tl 10mm)..servo by sice castecne šlo zasunout do křídla..cca 5 mm..ale nakonec jsem otvor vyřízl v profilu serva. Servo po osazeni čouhá cca 1-1,5mm nad křídlo..já jsem jej ale brousit nechtěl..ani jsem nechtěl osadit vyřízlý profil. Olepil jsem je a chytil epoxidem...přelepil páskou s výztuží..a celé jsem to nakonec překryl plastovým krytem, který by měl páku serva chránit při přistání.Kryt je chycen jen lepenkou.
Pro osazení serva na zadní ocasni plochy jsem musel vyříznout díru v profilu serva do trupu..
v trupu opravdu není místa nazbyt. servo jsem osadil do překližkového lože..a to jsem přilepil epoxidem. tahlo je na konci rozdvojeno. Na co bych chtěl uporoznit je přesnost osazení zadních
táhýlek (mosazných šroubků s očkem)..ja jsem měl ocasní plochy trochu nepřesně rozřízlé z výroby..a tak byly i nepřesné osazovací \\\"patky\\\" na plocách. Tady bych doporučoval extrémní přesnost při předvrtávání otvorů pro tato táhla !. Do spodní části ocas.ploch jsem osadil dvě
ocelové tyčky..a do trupu jsem vyvral dvě osaz.dírky... tak aby se zadní díl dal jen zasunout
a přitáhnout jedním šroubkem M2. Dále bych doporučoval zvýšenou přesnost při osazovani-předvrtávání děr pro uchycení pák na křídýlka !...použil jsem MP-JET mikro páčky - myslím, že typ 3. Křidýlko má tloušťku cca 5,5mm..proto je třeba ..pro jistotu..packy táhly o něco seříznout. Tahla jsou vlepena (EPOXY+skel.vyplň) a vmáčknuta do křidýlek cca 4 mm od osy otáčení.
Poté následovalo prodloužení servokabelů, protažení křídlem..(nutno proděrovat cca uprostřed)..a v tom samém místě také trup.
Toliko asi vše z těch hlavních věcí (samosebou byly potřeba ještě další věci...propilování větracích otvorů k motoru, protahování antény..atd..atd..ú