Album RC modelu
Seznam oblíbených modelů je prázdný – stiskněte pro přidání do oblíbených

Ročník:1978

Modelář od:2007

Bydliště:Ostrava

Letiště:Ostrava

ICQ:245075328

Ukázat přátelům na Facebooku
Vložit model do oblíbených

Svištík

Parametry

Výrobce: nemám ponětí
Kategorie: Hotliner
Materiál: Laminát + balza
Rozpětí: 975 mm
Délka: 760 mm
Váha: 679 g
Plocha křídla: 19.75 dm2
Vrtule: APC E 4,75x4,75"
Motor: KEDA KB-28-47-15S 2600kV
Elektronika: Corona RP6D1 / Turnigy Plush 30A
Serva: 3x HS-55
Baterie: LiPol 3S Turnigy 1800mAh 30-40C

Hodnocení

7.6
z 10 | 5 hlasů – kdo hodnotil
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce

Popis

29.5.2010 - Model prodan

Velmi svizny a obratny model, chovanim spise pripomina pylonove modely. Puvodne byl motor osazen motorem SPEED400 a uhlikovou sklopkou 155/100. Nasledne jsem vyzkousel MIG480 Race a RAY B2845/09 s ruznymi vrtulemi. Puvodne pouzivane osmiclanky Kan-Shark 1100mAh jsem nahradil LiPol 3S 1800mAh a natrvalo zustal u B2845/09. Vhodna a rychla vrtule je APC E 6x4" nicmene je tady riziko zlomeni vrtule pri pristani, takze jsem osadil zpet sklopku 155/100. I tak leta porad velmi dobre. Pro normalni poletovani staci 1/3 plynu - premety muze tocit porad. Na 3/4 plynu ho motor tahne kolmo nahoru, na plny plyn uz poradne fici. Prikon do motoru jsem nameril maximalne 260W, otacky na zemi 20.500ot/min. Behem 10-ti minutoveho litani obvykle spotrebuji 980-1100mAh.

Neni to model pro zacatecnika, ale po zvladnuti je hodny a relativne nezaludny. Pristani jsou obvykle dost dlouha i s brzdami - krasne plave nad zemi.

video z litani: http://www.youtube.com/watch?v=3z0frEE-6IM

Par udaju namerenych vyskomerem:
stoupavost kolmo nahoru - 12,05 m/s (43,38 km/h)
max. rychlost stremhlav - 44 m/s (158,4 km/h)
dosazena vyska na hranici viditelnosti - 286m

Rozpětí křídla: 975 mm
Plocha křídla: 16,72 dm2
Hloubka křídla u kořene: 188 mm
Hloubka křídla na konci: 155 mm
Úhel šípu křídla: 1,94 DEG
Plocha VOP: 3,03 dm2
Rameno VOP: 472 mm
Těžištní zásoba: 10 %
==================================================================
Těžiště bude umístěno 63,28 mm od náběžné hrany křídla.

EDIT: 1.2.2008 - z neznamych duvodu mi shorel regulator ECO25. Prozatim sem ho nahradil Sentry 40A (diky Tome) a Svist lete dale.
Pro zmenu s pevnou vrtuli APC E 6x4" a duralovym kuzelem 30mm od MPJet, sklopku 155x100mm sem ulozil do supliku.

EDIT: 19.2.2008 - zmena vrtule na pevnou EMP 5x5" E + duralovy kuzel MPJet 30mm. Agilita i stoupavost zustaly v podstate stejne, pouze pohon
ma mensi spotrebu a vrtule tolik "nerve" jako 6x4". Otacky na zemi 21.700 ot/min, proud 21A.

EDIT: 13.5.2009 - zkusebne osazena vrtule APC E 6x5,5" - 10,11V / 27,06A / 17.350rpm / 273,5W in / 170,3W out / 62,3% / stat. tah 600~640g
to neni spatne na shit inrunner kdyz uz bezi 2A za svym maximem.

EDIT: 15.9.2009 - osazen motor Turnigy B2835-2700kV jako nahrada za Ray B2845/09 pouzity do Sharka FSR-ECO. Vrtule prozatim 4,75x4,75"
APC E, ale je v planu 4,1x4,1" se 4S 2200mAh Zippy Flightmax. To uz by mohlo jeste vice svistet. Regulator Sentry 40A putoval taky
do Sharka, takze jsem ho z nouze nahradil Turnigy Plush 30A.

EDIT: 27.1.2010 - zase zmena motoru, tentokrat na KEDA KB-28-47-15S s 2600kV. Ucinnostne proti B2835 nebe a dudy, vrtule klasicky APC E 4,75x4,75"
a nova baterie Turnigy nahradou za oletane DualSky. 4S Zippy se neosvedcila, po 10ti cyklech se nafoukla. A novy prijimac - syntezova
Corona RP6D1 s dvojim smesovanim a failsafe. Pohon na plny vykon zajistuje kolme stoupani.

Komentáře

S vahou sme jinde, protoze on pouzil Li-Ion clanky a 400ku. Ja mam tezky 8N clanek a 480ku.
Vazeno presne na digitalni vaze.
23.5.2008 19:38 Lindbergh
Mam pocit, že ho tu nedávno představoval Hoki, akorát jste drobet jinde s váhou, ale jinak je to moc pěkný éro :-)
Alba pro vaše modely
Navštivte také největší modelářské fórum RCMANIA.cz
© 2024 RCAlbum.cz - všechna práva vyhrazena
Jak přidat můj model | O serveru | Podmínky | Kontakt | Ikonka | Nápověda
Zpět na začátek