Album RC modelu
Seznam oblíbených modelů je prázdný – stiskněte pro přidání do oblíbených

Ročník:1973

Modelář od:1986

Bydliště:Děčín

Letiště:Sokolí vrch

můj mail: v.ladimirek@seznam.cz
telefon: 731 518 078

Ukázat přátelům na Facebooku

Avia B-35

You need Flash player 8+ and JavaScript enabled to view this video.
vkZvvoZL5Ao&feature=youtu.be

Parametry

Výrobce: Horrido !
Kategorie: Polomaketa
Materiál: Laminát + balza
Rozpětí: 900 mm
Délka: 700 mm
Váha: 669 g
Plocha křídla: 13 dm2
Vrtule: Master Airscrew GF series 7/4
Motor: MVVS 2,0/1600
Elektronika: ESC Turnigy Plush 30, Frsky D8
Serva: Corona 939 MG
Baterie: Turnigy 1300 mAh

Hodnocení

7.85
z 10 | 13 hlasů – kdo hodnotil
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce

Popis

Modelářská srabárna,
téměř hotový kompozit, velmi pěkně zpracovaný.
Trup laminát, křídlo jakýsi Herrex-tkanina v PUR pěně s epoxidovou skořápkou.
Při tloušťce cca 1,5 mm je sendvič neskutečně tuhý. Jsem zvědav jak si poradí s mým zacházením.
Proti návodu jsem serva nepřekryl přiloženou stříbrnou samolepou ale kryty serv- uvidíme co na to obtékání křídla.
Dále jsem nedodržel výškové kormidlo profrézované skrz směrovku ale obě poloviny kormidla jsou dělené, spojené drátem.
Pokud bude třeba víc chladit, nějakou díru vzadu vyklofnu. V tomto osazení by měl motor brát 14 A tak by neměl být problém.
Baterie se má vkládat obrovskou dírou v čumáku, kterou jsem sice po vnitřním boji do trupu udělal ale baterii budu dle zvyklostí vkládat oddělením křídla.
Při zjištění, kolik má doporučená MEGA 16/15/4 otáček mě polil pot a zvolil "rekreační" variantu s MVVS.
Kabina je naznačena parádně vyřezanou černou samolepou ale moc mě nechce poslouchat a stále se někde odchlipuje.
Po záletu ji naznačím modrým fixem jako paneláž.
Přiložené vyřezané znaky z folie odolné proti UV jsou parádní a pracuje se s nimi dobře.
Krabice je dostatečně velká aby sloužila jako transportní box.
Momentálně čekám na příznivé počasí pro zálet.

26.2.2016
během desetiminutového letu, při teplotě 3°C, 1 m/s, nalogovány zařízením
FRSKY FAS-40 následující hodnoty :

*odběr na plný plyn - 17,6 A
*přímý let s rezervou výkonu 10 A (na půl plynu)
* průměrný odběr 7,4 A
* spotřebováno 1430 mAh

Komentáře

Tak Avia má první let za sebou.Létá úžasně, řízení přesné a příjemné.Žádné záporné vlastnosti jsem nezaznamenal.Po přidání plynu zrychluje bez vzpínání a uhýbání, po stažení plynule přejde do kluzu ve kterém vyniká zřejmě díky aerodynamické čistotě.Při přetažení velmi neochotně spadla vpravo.Jakousi línou vývrtku zastaví vrácením výškovky do neutrálu a přitažením.Prostě je to žiletka která řeže vzduch bez ohledu na poryvy větru.Ale pozor, umí létat i pěkně pomalu.
10.3.2014 19:09 Vladimir_Cerny
Pokud se dobře pamatuji snažil jsem se držet návodu a ten říká 2° dolu a 3° doprava.
Sice se to špatně měří ale pomocí přípravku dle návodu jsem byl velice přesný.
Dva stupně jsou dost i pro oko, zvlášť na tak čistém tvaru. Počasí se vylepšuje a já mám prsty na kniplech. Čekám jen na kamaráda, protože máme už léta nepsané pravidlo-zalétávat spolu:-)
10.3.2014 12:55 Michal
Jaké je vyosení motoru? Z té fotky se zdá být docela velké...
21.12.2013 13:01 Vladimir_Cerny
Díky za zkušenosti Mirku.Starty s vozembouchem bez podvozku jsou vždycky dramatický a hodně záleží aby to člověk pustil rovně.
Houba se musí trimovat podle počasí a tak doufám, že tohle jak nastavim, tak to bude :-)
19.12.2013 14:03 MirekK
Já ji mám asi 4 roky a žádný problém s pevnou vrtulí , nebo s náhony křidélek jsem neměl. Akorát mě jednou shořel regl, když jsem ji honil delší dobu na plný knedlik. Letové vlastnosti výborné, jen si dej bacha při startu. Lepší je když ji někdo hodí.
27.11.2013 19:34 Vladimir_Cerny
Tak už jsou tam kryty serv.Trochu velký ale malý neuměj prodávat.
27.11.2013 19:10 Vladimir_Cerny
kryty jsou samo klasické s krytím táhel, foto doplním. Lítám čtyři roky Corsaira od LM a samo tam musí být nylonová vrtule na spalovák.
Praská Čína, APC i MA electric series. Nejlepší je stará dobrá KP kterou už tam mám rok.Sklopku jsem zvažoval ale nakonec se rozhodl takhle.
Spalováky taky nemají sklopku a řve v tom dvaapůla :-)
Já lítám ve fleecových rukavicích i v -10 °C. Ve Sportissimu teď mají slabonké Hitec za 99 kč :-)
Díky za kometáře až nastane bod zlomu, doplním letové vlastnosti.
Předloha prý létala pěkně a model taky, tak uvidíme.
27.11.2013 13:21 Celestyn
Každopádně neokoukaný model mezi těmi obvyklými mustangy, spitfiry apod.
Rozhodne bych doporucil, dat tam sklopku, při téhle hmotnosti a přistání na břicho to riziko ulomení listu je vysoké. Já to tak řešil u laminátového Spitfira od aera.
27.11.2013 12:59 JackPot
Myslel som skôr na krytie tiahiel ku krídelkám. Ak model nebude mať podvozok, tak bude "pristávať na tiahla" - to by asi nedopadlo dobre.
Počasie na lietanie teraz nie je - okrem toho, že je zima na prsty, tak aj dosť fúka! Tiež sa teším na "zlepšenie" - vyrezal som combat LA-7 z PS, ešte trochu dorobiť a zalietať (tiahla mám vedené zhora).
26.11.2013 15:05 Vladimir_Cerny
Výrobce kryje serva samolepou, já mám kryty serv. Jen ještě nejsou na fotce.
Zálet ještě neproběhl, čekám na počasí.

26.11.2013 10:26 JackPot
Veľmi pekný model.
Ako píšeš - už je zalietaný. Trochu by som sa bál o servá krídelok a vrtuľu pri pristávaní - ale verím, že to máš vyriešené.
Alba pro vaše modely
Navštivte také největší modelářské fórum RCMANIA.cz
© 2019 RCAlbum.cz - všechna práva vyhrazena
Jak přidat můj model | O serveru | Podmínky | Kontakt | Ikonka | Nápověda
Zpět na začátek