Album RC modelu
Seznam oblíbených modelů je prázdný – stiskněte pro přidání do oblíbených

Ročník:1978

Modelář od:2007

Bydliště:Ostrava

Letiště:Ostrava

ICQ:245075328

Ukázat přátelům na Facebooku
Vložit model do oblíbených

Capriol

Parametry

Výrobce: Scorpio
Kategorie: Akrobat - F3A
Rozpětí: 940 mm
Délka: 920 mm
Váha: 808 g
Plocha křídla: 22 dm2
Vrtule: Aeronaut 9,5x5" Electro
Motor: DualSky XM3536CA-8
Elektronika: Hitec Superslim + Pulso DL33A+
Serva: 2x HS-55 + 2x noname micro
Baterie: DualSky XPower 3S 1800mAh 25C

Hodnocení

6.4
z 10 | 5 hlasů – kdo hodnotil
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce

Popis

MODEL POŠKOZEN MÝM KOCOUREM (Z VOP UDĚLAL MOTÝLA A ZNIČIL SOP) A I KVŮLI OLÉTANOSTI ODSTROJEN A VYŘAZEN Z PROVOZU.

ARF stavebnice dokončená za tři večery. Poslušný akrobat s velkým rozsahem rychlostí, zvládne letět stabilně skoro krokem, aniž by přepadávál po křídle. Je třeba nastavit diferenciaci křidélek minimálně 10mm dolů a 25mm nahoru (8°/20°), aby létal slušné (skoro bezsudovité) výkruty. Depronový trup je křehký jako skořápka vajíčka, hned při záletu jsem ulomil ocas. Po opravě jsem trup vyztužil polepením samolepící páskou se skelnou tkaninou a zatím bez problému i při hrubších přistáních. Rozhodně doporučuji instalovat podvozek! Motorová přepážka a přepážka která drží podvozek je přelaminována (4 vrstvy z každé strany). Přemety létá čisté, dva výkruty otočí pod vteřinu.

S novym motorem DualSky tah prevysuje hmotnost (950g vs. 808g) a litani je paradni. Pokud to nedrtim porad na plny kotel, muzu poletovat 15minut a i pote by motor tahnul ero kolmo nahoru. Proud pri maximalnim vykonu je 16,8A.

Delsi povidani na http://nakadah.ic.cz/mix/capriol , video snad brzo dodam.

Komentáře

Fatality:Mám takovej pocit že akrobat by žádný diferenciace mít neměl. Nebo se mýlím?......... On tenhle model má do čistého akrobata ještě dost daleko takže se těm diferenciacím moc nedivím přesto se třeba diferenciace využivá i u některých F3A modelů
4.2.2008 17:43 Nakadah
fatality> no tak tenhle ma, jinak by lital vykruty do sudu o prumeru 1m. S motorem i bez, je to porad stejne :)
4.2.2008 17:29 Fatality
Mám takovej pocit že akrobat by žádný diferenciace mít neměl. Nebo se mýlím?
21.12.2007 23:34 Nakadah
Arab> Stridak tam samozrejme pujde, jak uz sem psal v popise (ktery si asi necetl). Li-Pol baterie nechci.
21.12.2007 16:49 Arab
Čau myslím že ten stejnosměrný motor a regl jsou pro tento typ modelu vyhozené peníze. A ty aku tomu moc nepřidaj jestli si to kupoval tak si měl vzít nějakou střídavou čínu i z reglem to pořídíš kolem 1300kč a li-poly k tomu a pak by to bylo to pravé ořechové:-)
21.12.2007 12:45 BOSS8
Tak držím palce.
21.12.2007 12:19 Nakadah
BOSS8> Kridlo je udelane pekne, VOP taky. Prepazky by mohly byt udelany z lepsi preklizky, z tvrdsi. Trup me prijde dost krehky, je to 5mm DEPRON. Podvozek vypada bytelne, ale tak otazkou je nakolik vydrzi prepazka tvrdsi pristani. Je to vsechno lepeny 5ti minutovym epoxidem a delal sem to poctive. Kdyz sem ho stavel, tak je treba davat na praci s trupem, silnejsi stisknuti se proste projevi a stopa zustane.A loze motoru je lepena prepazka z 1+4 mm preklizky, dle meho vetsi rana do cumaku motor vylomi ven. A tak neni to neznicitelny WildHawk, musi se s tim pristavat s citem :) sem na nej vazne zvedavy, snad me vztlakovy klapky pomuzou s pristanim.
21.12.2007 11:56 BOSS8
Ahoj, zajímalo by mě jaký máš názor na kvalitu zpracování a hlavně kvalitu použitého materiálu tohoto modelu ? Já osobně jsem měl od scorpia model FAN MAX a byl jsem maximálně naštvaný. Model byl tak křehký, že než se dočkal záletu , vypadal jako po strašném souboji s baronem Richthofenem. Po prvním přistání se mi vylomil podvozek i s přepážkou a trup byl na 3 kusy - nebylo to nijak tvrdé přistání- normální sednutí do trávy. Doufám že tvůj model bude mít více štěstí, vypadá pěkně - na pohled.
Alba pro vaše modely
Navštivte také největší modelářské fórum RCMANIA.cz
© 2024 RCAlbum.cz - všechna práva vyhrazena
Jak přidat můj model | O serveru | Podmínky | Kontakt | Ikonka | Nápověda
Zpět na začátek