Album RC modelu
Seznam oblíbených modelů je prázdný – stiskněte pro přidání do oblíbených

Ročník:1972

Bydliště:Dolní Dobrouč 92

Letiště:Dolní Dobrouč Vyšehrad

Ukázat přátelům na Facebooku
Vložit model do oblíbených

F-16

Parametry

Výrobce: Ripmax
Kategorie: Polomaketa
Materiál: EPP, EPS, Depron
Pohon: Dmychadlo
Rozpětí: 800 mm
Délka: 1150 mm
Váha: 980 g
Motor: součástí stavebnice
Elektronika: součástí stavebnice
Serva: součástí stavebnice
Baterie: Li-Pol 2200/4čl. 35C G3 VX Hyperion

Hodnocení

8.17
z 10 | 12 hlasů – kdo hodnotil
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce

Popis

Tak jsem sestavil vánoční dárek.Můj první Jetík nevim co od něho mám očekávat ještě nebyl ve vzduchu.Má to vektorování tahu, tak jsem na to zvědavý už aby se vyčasilo.

Komentáře

Pro Michala

...Cokoliv jde poprvé do vzduchu, by mělo být těžší na hlavu, pokud to vyhovuje nechám být, nebo hned sedám a je li možnost, posouvám baterii, nebo dávám balast tam, kde je třeba. Jít s érem těžkým na ocas poprvé nahoru je sebevražda!! Neustále se to vzpíná nahoru a musíš to kniplem pořád korigovat a to tě zaměstná víc, než vymyslet jak to držet, aby to neztratilo rychlost... V druhém případě, s těžkým čumákem, je to daleko jednodušší. Přitáhneš to trimem, nebo ještě pomúžeš kniplem a rychlosti na bezpečný návrat to má dost. Vyvaž to tak, aby to v místě uvedeného těžiště výrobcem právě přepadalo na čumák. Vystartuj, naber výšku, leť vodorovně a sleduj při kniplech v neutrálech kam to směřuje. Pokud je třeba , dotrimuj. Až je vše OK,zkus vysadit motor a klouzej. Model musí držet stejný sestupný úhel trupu k zemi, nesmí zrychlovat, nebo letět po parabole. Zrovnatak nesmí houpat (přebytkem rychlosti začne stoupat, ztratí rychlost, propadne se, znovu klesá a nabírá rychlost, vystoupe...Po přistání se buďto nechají polohy kormidel po natrimování tak jak jsou, nebo se vše vrátí a dovažuje se olovem ,baterkama atd.Rozhodně bych model vyvážil s přední centráží, tzn. posunout těžiště min. 5 mm dopředu. Model potom letí klidněji i při vyšší rychlosti a neuhýbá ze směru. Zadní centráž se dává na 3 D akrobaty a vše co má být obratné...Ale musí se to víc řídit..
Zkus uvěřit 35 letým zkušenostem a mrkmni na můj první jet L-39 zde na foru v galerii.
16.2.2012 13:41 Michal_Hubacek
Chtěl bych se zeptat,F16 se musí vyvážit tak jako normal akrobat nebo to mám nechat tak,aby to padalo na zadek při vyvažování??já mám totiž F16 90mm a pořád to padá na zadek...a nechci to rozflákat při záletu
4.1.2010 19:28 leoshavla
4.1.2010 19:28 leoshavla
Dá se sním udělat i kobra po vzoru SU 27
4.1.2010 19:15 leoshavla
Tak včera jsem udělal dva starty.Trochu mně zklamala doba letu tak 5 minut a dolu.Jinak s tím vektorem bude docela sranda dá se s tím letět s vekým úhlem náběhu.
3.1.2010 14:35 spitfiremk1
.Vypadá oooohromně..ale první Jet? Navíc tak malý?Osobně bych na první start blokoval vektory(pokud to jde), ohmatal ho za letu a teprve pak opatrně s vektorem.Je to hodně citlivé...Držím pěsti.
2.1.2010 21:30 dejfak
Nádherné letadlo, také o něm uvažuji.
2.1.2010 18:23 Peppy
To je potom normalny akrobat s tym vektorovanim.
Alba pro vaše modely
Navštivte také největší modelářské fórum RCMANIA.cz
© 2021 RCAlbum.cz - všechna práva vyhrazena
Jak přidat můj model | O serveru | Podmínky | Kontakt | Ikonka | Nápověda
Zpět na začátek