Album RC modelu
Seznam oblíbených modelů je prázdný – stiskněte pro přidání do oblíbených

Ročník:1971

Modelář od:2007

Bydliště:Praha 7

Web:http://www.mojefotogalerie.com/rc

Ukázat přátelům na Facebooku
Vložit model do oblíbených

Ocelot-E

Parametry

Výrobce: DSmodel
Kategorie: Větroň
Materiál: Celokompozit
Rozpětí: 1470 mm
Délka: 870 mm
Váha: 890 g
Plocha křídla: 24.22 dm2
Vrtule: Aeronaut 10x6
Motor: Medusa 028-056-0900V2, 900kv, 160gr.
Elektronika: Turnigy Plush 30A, Rx Assan 6k., UBEC Turnigy
Serva: 2xHS-55, HXT900
Baterie: 4s LiPo 2150mAh

Hodnocení

7.71
z 10 | 7 hlasů – kdo hodnotil
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce

Popis

Tento model som zakúpil ako vstup do kategórie hotlinerov. Očakávam od toho svižnejšie polietanie ako s Relaxom. Ak chytí nejakú termiku, bude to plus, ale kvoli tomu som ho nekupoval :-) Ešte neletel, zatiaľ som len otestoval funkčnosť motora a serv. Jedno servo je na výmenu, motor šlape v poriadku... aspoň na zemi sa to tak zdá.

Zálet prebehne po výmene serva, hneď ako sa odhodlám :-)

Tak mám hotovo, posledné úpravy a Ocelot je pripravený na zálet:
http://mojefotogalerie.com/rc/index.php?/archives/102-Ocelot-E-pripraveny-na-zalet.html

27.12.2008:
Dnes som Ocelota konečne zaletel a tu je výsledok:
http://mojefotogalerie.com/rc/index.php?/archives/105-Vianocne-polietanie-Ocelot-E-a-FW-190D.html

1.2.2009:
S Ocelotom som dal asi 10 letov a momentálne je odstrojený, čaká na výmenu pohonu. Motor je už doma, Medusa 028-056-0900V2 napriamo s napájaním 4s LiPo a vrtuľou cca. 10x7 by som sa mal dostať na výkon 400 W !

24.2.2009:
Odmeraný nový pohon na 4s LiPo s vrtuľou Aeronaut 10x6 - WattsUp ukázal tieto údaje:
I = 33,4A
U = 15V
Príkon na úrovni 500W !

Do vzduchu ale ešte nepojde, po konzultácii s kolegami tam príde externý UBEC.

17.3.2009:
Dnes bol model prvýkrát vo vzduchu s novým pohonom. Jedným slovom paráda :-) Viac info a aj nejaké tie hodnoty a grafy z výškomeru u mňa na webe:
http://mojefotogalerie.com/rc/index.php?/archives/115-Ocelot-E-nadopovany-na-500W.html

V stručnosti - kontinuálne stúpanie 25m/s nie je problém a strmhlav dolu bez motoru je to 45m/s.

8.4.2009:
Pri jednom tvrdšom pristání sa mi podailo prasknúť trup. rasklo to vzadu tesne pred motýľom, kde je trup práve najviac citlivý. Priebeh opravy je nafotený u mňa na webe:
http://mojefotogalerie.com/rc/index.php?/archives/118-Oprava-laminatoveho-trupu.html

Ocelot išiel z domu a nahradil ho Mini Ion s výkonom viac než 1 kW !

Komentáře

Suhlas s ABUom. Optima II je v pohode uriaditelne ero a kludne sa mozes rukou trebars sparat v nose a lietadlo leti samo ( pri jej rychlosti sa vsak musis otocit za par sekund lebo ti uleti ale k tomu som sa este NASTASTIE nepriblizil )
2.12.2008 11:04 Marek71
Ešte neletel... ale už by mohol, je pripravený. Teda model, ja nie :-) Včera som ešte preletoval prívody k regulátoru a regulátor som prichytil suchým zipom, aby sa nehýbal a zbytočne sa nenamáhali tie konektory. Všetko šlape, napípal som rádio, nastavil diferenciáciu na krídelká... len ten zálet. Vyhováram sa sám pred sebou na počasie a tak. Ale snaď v najližšej dobe, keď zlezie sneh. Minulý štvrtok som bol s FW a pristával som do snehu :-)
2.12.2008 10:56 Abu
Tak co, uz letel ??

Jinak, Optimu neni moc velky problem uridit, neni to nijak zaludne letadlo... jen ho musis neustale sledovat a nesmis ztratit pozornost. A nelitat prehnane pomalu. S temahle tezsima a rychlejsima vetronema je casto prijemnejsi politani nez s nejakym lehkym EPPakem nebo depronakem, ktery porad nekam uhyba a kazdy zavan vetru ho rozhodi. Tohle leti jako po kolejich (kdyz je vse dobre nastaveno). Vask uvidis sam :-)
23.11.2008 13:15 Marek71
Jasne, je to moj prvý model tohoto typu. Neočakávam od toho rýchlosť ako má Optima, toho som si vedomý, s največšou pravdepodobnosťou by som ani optimu neukočíroval :-) Ak ma to chytí, tak potom sa uvidí.
23.11.2008 10:32 Abu
Ocelota k nejakym kosmickym rychlostem stejne nikdy nedonutis, je to ero delany na svizny politani na svahu, ale na hotlinerovsky rychlosti pres 200km/h to proste nema.Staci se podivat na hloubku a plochu kridla. Optima II ma o 9cm vetsi rozpeti ale o 3dm2 mensi plochu. Navic Ocelot ma profil MH32, kterej je vyrazne tlustsi nerz MH30 na Optime (a podobnejch). Zase bude mit urcite jine vyhody (termika, svah,...). 220W neni teda nic moc, casem by to asi chtelo dostat se nekam aspon k 350.... :-)
23.11.2008 09:42 Marek71
Mám dvoje baterky, 8-čl. NiCd. Testoval som ich a dajú nejakých 190, resp. 220W. Tak snaď bude stačiť na začiatok :-)
22.11.2008 23:45 G0tik
ziadne nakladanie olova :D treba tvrde akku a riadne velky motor :D
21.11.2008 10:07 wroum
pekny, pekny :-)
20.11.2008 22:00 mikirc
pak dej vedet jak to leta taky nad nim premyslim
20.11.2008 18:34 Lindbergh
Čau chlape. Vypadá pěkně, tak mu pořádně prožeň pérka :-) Jo a letos v létě jsem jednoho Ocelota viděl na letišti v Brně a překvapilo mě, jak ho ten maník měl napěchovanýho olovem. Tak když bude línej, tak se neboj mu naložit, jinak dávám za pět ;-)
Alba pro vaše modely
Navštivte také největší modelářské fórum RCMANIA.cz
© 2018 RCAlbum.cz - všechna práva vyhrazena
Jak přidat můj model | O serveru | Podmínky | Kontakt | Ikonka | Nápověda
Zpět na začátek