Seznam oblíbených modelů je prázdný – stiskněte pro přidání do oblíbených

Ročník:1984

Modelář od:1994

Bydliště:Toužim

Letiště:Toužim

Web:http://touzimrc.webnode.cz/

Ukázat přátelům na Facebooku
Vložit model do oblíbených

Shenyang J-31 (Gyrfalcon)

Parametry

Výrobce: miri800@gmail.com
Jak postaveno: Vlastní konstrukce
Kategorie: Polomaketa
Materiál: EPP, EPS, Depron
Rozpětí: 505 mm
Délka: 665 mm
Váha: 129 g
Plocha křídla: 10 dm2
Vrtule: GWS EP Propeller(DD-5043 125x110mm)
Motor: Turnigy Aerodrive SK3 - 2118-3100kv Brushless Outrunner Motor
Elektronika: Hobbyking SS Series 8-10A ESC; přijímač
Serva: 2x D05010MG + 1x Turnigy 1440A
Baterie: Turnigy nano-tech 300mah 2S 45~90C Lipo Pack

Hodnocení

8.57
z 10 | 7 hlasů – kdo hodnotil
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce

Popis

Cílem bylo vytvořit letadlo před panelák a do haly. Zvolil jsem méně obvyklý čínský letoun J-31.
Vše je postaveno z 8mm EPP, které zaručuje dostatečnou odolnost při kolizích v hale.
Exponované hrany jsou polepeny stahovací páskou na balíky 0,5x5mm která zvýší odolnost letadla.
Chtěl jsem udržet co nejnižší hmotnost, proto jsem trup i křídla udělal jen stínově. Motor je posunut co nejvíc dopředu, kvůli lepším vlastnostem při letu pod velkým úhlem náběhu. Serva, ovládající elevony jsou spojeny s křidélky kvůli lepší obratnosti.
V hale je nezbytné servo SOP. Elegantně jsem vyřešil padání do vývrtek při shodné funkci obou směrovek. Nechtěl jsem použít dvě serva. Proto, je na servu (SOP) páka do kříže a vždy funguje pouze směrovka dovnitř (viz dole odkaz na video). Druhá směrovka jde přes mrtvý úhel, proto nezabírá. Toto řešení, zajišťuje krásné průlety zatáčkou, bez nutnosti kompenzace křidélky. Letadlo je velmi obratné a silně přemotorované. Přesto dokáže létat jak rychle tak krásně pomalu. V hale je nutná citlivá práce s plynem. Motor odebírá maximálně 6,9A. Baterii je možno posouvat v rozmezí 10cm. Změna polohy těžiště mění letové vlastnosti. Při těžišti vpředu je letadlo stabilnější, lépe se chová ve visu a při nízkých rychlostech. Těžiště vzadu zaručí citlivější odezvy. Nepoužívám dvojité výchylky. Je dobré nastavit EXPO cca 30% na křidelka a VOP.
Vrtule je chráněna podvozkem, který je zhotoven z ocelové struny 1,2mm. Je možno udělat přední nohu řízenou další miniaturním servem, ale zatím jsem neměl tuto potřebu.

Plánek a všechny potřebné informace jsem nahrál zde:
https://drive.google.com/folderview?id=0B_yTaPexlhxHb3JGMkpDSUlzYUU&usp=drive_web

Komentáře

Díky za inspiraci , fakt dobrý !!!!
Alba pro vaše modely
Navštivte také největší modelářské fórum RCMANIA.cz
© 2024 RCAlbum.cz - všechna práva vyhrazena
Jak přidat můj model | O serveru | Podmínky | Kontakt | Ikonka | Nápověda
Zpět na začátek